Topic-icon Advies broker gevraagd

• ronaldstolk
  • ronaldstolk's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 6 days ago #8298 by ronaldstolk
Advies broker gevraagd was created by ronaldstolk
Hallo

Ik wil uitsluitend forex gaan handelen, met name de major pairs zoals euro/usd, gbp/usd, usd/jpy enz.

Ik wil gaan handelen met een account van 5000 euro, met 2% risk per trade, dus 100,- max. verlies per trade, 200,- takeprofit (risk/win ratio 1/2).

Nu vroeg ik me af: ik gebruik nu plus500, maar is dat wel de goedkoopste broker? Hebben jullie tips?

Ben benieuwd,

Ronald

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 5 days ago #8300 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Advies broker gevraagd
Plus 500 vind ik zelf helemaal niks. Net als markets.com. Misschien is is axitrader of pepperstone wat voor je?

En als ik je een tip mag geven over je money management gedeelte... op 5000 2% risk is prima. 4% zou ook prima kunnen, alleen dat is helemaal aan jezelf. Ik zou alleen daarna wel altijd die 100 euro aanhouden als maximaal verlies. Dus stel je eerste 2 trades zijn verliezend, dat je dan 4800 euro als account grote hebt. Het is namelijk als je percentages aanhoudt moeilijker om verliezen weer terug te winnen. Het gaat er om dat je jezelf comfortabel voelt bij de risico die je neemt. Die houd je een tijd aan, totdat je het idee hebt dat je het kan aanpassen. Bijvoorbeeld als je het account verdubbeld hebt.

Ook de winratio wil ik je nog wel een tip voor geven. 1:2 is een goed streven. Maar zie 1:2 echt als het minimale. Daar onder moet je gewoon de positie niet innemen, ook al voldoet die wel aan de rest van je verwachtingen. Hebberigheid kan een grote valkuil zijn in traden. Dat wil echter niet zeggen, dat als jij op een trade een ratio van 1:6 kan halen, je daar niet voor moet gaan. (Dat is helemaal niet gek, de meeste van mijn trades zijn 1:5). Je moet gewoon per situatie bekijken welke ratio haalbaar is, door de kijken naar belangrijke levels die in de buurt liggen.

Price action day trading

More
5 years 5 days ago #8302 by Tokkes
Replied by Tokkes on topic Advies broker gevraagd
Dag Ronald

Als je trendtradet (over verschillende dagen) is de spread/commissie minder belangrijk. Kijk dan naar de swap-kost.
Als je echter scalpt/intraday tradet dan is juist weer de spread/commissie belangrijk.

Pepperstone lijkt me wel wat, ik heb daar voorlopig enkel een demo-account. Die zijn ook gereguleerd en dus "veilig".
De beste condities kreeg ik voorlopig bij Armada Markets. Ze zijn echter niet gereguleerd (regulatie wel in aanvraag)... (maar wat mij betrof, de gok waard met een klein bedrag)

Met mijn kennis nu, zou ik een eerste real account openen bij Pepperstone. Later kan je dan bij verschillende andere brokers een account openen. Het spreiden van je middelen is namelijk ook het risico verspreiden en beperken. Zo kan je verschillende strategieën mooi gescheiden naast elkaar laten lopen.

Veel succes!

Een gemiste trade is geen ramp. De trades die je wel doet, doen er toe!

More
4 years 6 months ago #8914 by morel-tom
Replied by morel-tom on topic Advies broker gevraagd
Hi,

juist een rekening geopend met Capital One Financial.
Heb hun MT4 platform al in plaats en ze tonen een erg erg lage spread onder 1 pip.
Ben nu aan het wachten op hun non deposit bonus om hun systeem te testen op executie en server snelheid.
Registratie verliep alvast vlekkeloos, Proficiat daarvoor ;-)

Ik probeer u verder op de hoogte te houden.......

Good luck trading

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 6 months ago #8915 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic Advies broker gevraagd
Je bent op de hoogte van de spelregels rondom bonussen? Je krijgt een bonus weliswaar gratis, maar vrijwel nooit voor niets. Check even hun spelregels hierover. Kan je de nodige teleurstelling wellicht besparen.

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.219 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl