Topic-icon markets.com NLtalig, waar dan?

• sonofodin
  • sonofodin's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 10 months ago #8450 by sonofodin
markets.com NLtalig, waar dan? was created by sonofodin
Deze week een account geopend bij markets.com, mij ervaringen: die Daan De Groot heeft het blijkbaar niet nodig om mails te beantwoorde, 50 euro bonus niet gezien, elke verder poging tot contact wordt niet beantwoord (zie eerder) ofwel engels ofwel frans met aanhouden ge push over storten en credicardgegevens.
Voor mij hoeft het al niet meer, blij dat ik nog niks gestort heb.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 10 months ago #8451 by Jelle
Replied by Jelle on topic markets.com NLtalig, waar dan?
He sonofodin,

Heel veel mensen hebben de bonus al gehad, dus als jij hem nog niet hebt gehad is er vast iets mis gegaan. Je zou een mailtje kunnen sturen naar hun support (support at markets.com) of een belletje naar het Nederlandse nummer op hun contact pagina. Dat laatste kan overigens alleen door de week.

Enfin, veel succes in ieder geval en nog van harte welkom op het forum natuurlijk! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
4 years 3 months ago #9092 by CeesZwaan
Replied by CeesZwaan on topic markets.com NLtalig, waar dan?
Ik zit al enkele maanden bij markets.com en bij mij is alles correct gegaan.

Ik zou toch even contact opnemen als ik jou was en niet meteen opgeven.

More
4 years 3 months ago #9125 by trutje
Replied by trutje on topic markets.com NLtalig, waar dan?
Cees zwaan schrijft:Ik zit al enkele maanden bij markets.com en bij mij is alles correct gegaan. Ik zou toch even contact opnemen als ik jou was en niet meteen opgeven.

Je ziet toch dat sonofodin er aales aan heeft gedaan om contact te krijgen maar dat zijn mails niet eens worden beantwoord? Markets? een tweede +500

More
4 years 3 months ago #9130 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic markets.com NLtalig, waar dan?
Ik zou die 50 euro bonus niet eens willen. Je hebt echt niks aan bonussen.

En als die gasten je bellen dat is toch top. Vraag ze de volgende keer dan gelijk wat je wilt vragen. Met een beetje gezond verstand laat je jezelf niet pushen tot a la minute beslissingen over storten. Als mijn broker me zou bellen voor dat soort ongein zou ik de hoorn erop gooien en gelijk een nieuwe broker zoeken.

Price action day trading

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.179 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl