Topic-icon Etoro

• Goudkoorts4
  • Goudkoorts4's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8680 by Goudkoorts4
Etoro was created by Goudkoorts4
Hallo,

Ik ben een beginnende trader en vroeg me eigen af of hier ook mensen zijn die ervaring hebben met etoro?
Daarmee doel ik voornamlijk op het copy-en van andere succesvolle traders op etoro? Ik heb namelijk momenteel weinig tijd en het copy-en van succesvol bewezen traders leek me interessant.

Groetjes Huub

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 8 months ago #8681 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Etoro
Kun je DEMO traden met Copy-traden bij Etoro? Als dat mogelijk is zou ik dat proberen. Half jaartje lijkt me voldoende om zicht te krijgen in die materie. Doe niets overhaast

Goudkoorts4 schrijft:

Hallo,

Ik ben een beginnende trader en vroeg me eigen af of hier ook mensen zijn die ervaring hebben met etoro?
Daarmee doel ik voornamlijk op het copy-en van andere succesvolle traders op etoro? Ik heb namelijk momenteel weinig tijd en het copy-en van succesvol bewezen traders leek me interessant.

Groetjes Huub

• Goudkoorts4
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8684 by Goudkoorts4
Replied by Goudkoorts4 on topic Etoro
Bedankt voor je reactie. Ja je kunt copy traden met play money. Ga ik de komende tijd eens proberen. Weet je toevallig hoe het werkt wanneer je iemand copied, deze persoon dan een bepaald percentage krijgt van mijn inleg bedrag? Of wat is het voordeel voor de ander dat hij zijn hele strategie vrijgeeft?

More
4 years 8 months ago #8694 by wiwa1978
Replied by wiwa1978 on topic Etoro
Ik dacht niet dat je kon copy traden met play money. Althans, als ik dat wil doen, vraagt m'n steeds een bedrag over te schrijven via VISA. Zou wel eerst eens met play money willen proberen. Misschien doe ik iets verkeerd dan?

More
4 years 8 months ago #8696 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Etoro
Kijk eens of daar iets van je gading is:::http://socialtradingguru.com/demo-accounts :::::::::::::: even google opstarten en er is zat te vinden.Ga zelf eens op zoek. leer je heel veel van. :xhmy:

wiwa1978 schrijft:

Ik dacht niet dat je kon copy traden met play money. Althans, als ik dat wil doen, vraagt m'n steeds een bedrag over te schrijven via VISA. Zou wel eerst eens met play money willen proberen. Misschien doe ik iets verkeerd dan?

• Goudkoorts4
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8697 by Goudkoorts4
Replied by Goudkoorts4 on topic Etoro
Wanneer je dat beeld krijgt van VISA staat bovenin de tekst in kleine letters dat je ook voor practice money personen kunt kopiëren. Succes ;)

More
3 years 9 months ago #9634 by Robbouwhuis
Replied by Robbouwhuis on topic Etoro
Het copy-en van succesvolle goeroes kan zeker interessant zijn, let er wel op dat je je kansen spreidt om zo niet teveel afhankelijk te zijn van één trader (zet er bijvoorbeeld om te beginnen een stuk of 8 in je portefeuille).

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.185 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl