Topic-icon Armada/Tickmill

• Instapper
  • Instapper's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8841 by Instapper
Armada/Tickmill was created by Instapper
Ik heb het afgelopen half jaar met Armada/Tickmill als broker gewerkt. Alles is in die periode zonder problemen verlopen. De laatste weken kreeg ik info dat ik goed op moest letten. Ik heb toen meteen mijn geld teruggehaald. De laatste dagen gebeuren er echter rare dingen. Ik houd bij elke broker altijd in de gaten met welke banken ze werken e/o daar iets verandert. En ja hoor Bij tickmill zijn ze de laatste week veranderd van een Bank in de Seychellen naar een bank in polen. Bovendien krijg ik geen direkt antwoord als ik hier vragen over stel.

Zijn er meer mensen die hier iets van weten?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 8 months ago #8843 by Jelle
Replied by Jelle on topic Armada/Tickmill
Ik ben niet bekend met de geruchten die je noemt. Ik zie op hun site dat ze gereguleerd worden in de Seychellen. Misschien zijn ze bezig hun operaties naar Polen te verplaatsen?

Het feit dat ze niet antwoorden op vragen hierover zou ik ook niet prettig vinden overigens. En als het niet goed voelt is het nooit verkeerd om het zekere voor het onzekere te nemen.

Enfin, hou ons op de hoogte als je meer info krijgt.

En natuurlijk nog van harte welkom op het forum! :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Instapper
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8844 by Instapper
Replied by Instapper on topic Armada/Tickmill
Ik heb intussen wel een reactie van Tickmill gehad, maar die reactie heeft niets met mijn vraag,waarom zijn jullie van bank verandert ?,te maken. Op deze vraag die ik meerdere keren gesteld heb krijg ik geen antwoord. Einde verhaal dus.

Nu maar eens kijken met welke broker ik weer verder ga.

• Instapper
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8846 by Instapper
Ik heb ergens op het forum gelezen dat Pepperstone geen bonus zou geven

Deze link geeft iets anders aan.
. pepperstone.com/promos/0914/Free_Brokerage_G/AU/free_brokerage_v1.php?utm_source=adroll&utm_medium=cpm&utm_term=affid8&utm_content=lp32&utm_campaign=highintent

Heeft iemand ervaring met geld terughalen bij Pepperstone?

More
4 years 8 months ago #8847 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Armada/Tickmill
Instapper schrijft:

Ik heb ergens op het forum gelezen dat Pepperstone geen bonus zou geven

Deze link geeft iets anders aan.
. pepperstone.com/promos/0914/Free_Brokerage_G/AU/free_brokerage_v1.php?utm_source=adroll&utm_medium=cpm&utm_term=affid8&utm_content=lp32&utm_campaign=highintent

Heeft iemand ervaring met geld terughalen bij Pepperstone?

Bonussen is monopolygeld. Je moet het eerst vrijspelen voor je er wat aan hebt. Geeft vaak een hoop gelazer. Begin er niet aan.

More
4 years 8 months ago #8848 by rubenfox
Replied by rubenfox on topic Armada/Tickmill
Zit zelf bij pepperstone ,geld terughalen is geen probleem.

Via international bankwire duurt het een paar werkdagen en kost ongeveer 25 euro

En heb laatst op creditcard laten uitbetalen en duurt ook paar werkdagen en is gratis.

Heb zowiezo weinig problemen gehad met pepperstone alleen soms met slippage tijdens nieuwstijden willen weleens je stoploss of takeprofits niet gerespecteerd te worden.

Zat toevallig wel te kijken bij Tickmill, aangezien de spreads niet echt verschillen bij pepperstone en Tickmill, maar de commisie bij tickmill is 4$ per 100000 en bij pepperstone is dat 7 AUD dollar per 100000. dus ja scheelt nogal als je gaat scalpen bijvoorbeeld.

groet ruben

• Instapper
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8849 by Instapper
Ik heb intussen bericht gehad van Tickmill:

Hello,

We are searching for a best bank solutions for our clients, to offer best services.

Ik heb ook nog een bericht gehad van mijn huisbankier:

De correspondent de Commerzbank,Frankfuhrt kan betalingen niet uitvoeren vanwege intern beleid.

wat dat ook mag betekenen.

• Instapper
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8850 by Instapper
rubenfox schrijft:

Zit zelf bij pepperstone ,geld terughalen is geen probleem.

Via international bankwire duurt het een paar werkdagen en kost ongeveer 25 euro

En heb laatst op creditcard laten uitbetalen en duurt ook paar werkdagen en is gratis.

Heb zowiezo weinig problemen gehad met pepperstone alleen soms met slippage tijdens nieuwstijden willen weleens je stoploss of takeprofits niet gerespecteerd te worden.

Zat toevallig wel te kijken bij Tickmill, aangezien de spreads niet echt verschillen bij pepperstone en Tickmill, maar de commisie bij tickmill is 4$ per 100000 en bij pepperstone is dat 7 AUD dollar per 100000. dus ja scheelt nogal als je gaat scalpen bijvoorbeeld.

groet ruben

Bovenstaande is nu mijn probleem als ik kijk naar een andere broker.Terug laten boeken van geld met bankwire kostte in het begin €5 per transactie maar is dit jaar verhoogd naar €10 (misschien heeft dat ook wel te maken met die bank op de Seychellen) Armada werkte met de Nordea Bank AB en toen waren ze nog gevestigd in Estland
Op het gebied van slippage heb ik tot nog toe weinig problemen ondervonden, zeker niet meer dan bij een andere broker waar ik mee werkte. De commisie is wel een groot verschil.

Aangezien ik met Armada/Tickmill zeer goede ervaringen heb gehad sluit ik een terugkeer naar Tickmill, met een klein bedrag, niet uit.Maar voorlopig hou ik alles rondom Tickmill maar eens goed in de gaten.

More
4 years 8 months ago #8853 by nieuw
Replied by nieuw on topic Armada/Tickmill
Ben al jaren bij Arnada/Tickmill. Slechts tijdens de overgang van Armada naar Tickmill enkele problemen ondervonden die netjes zijn opgelost. Er werden bv dollars uitbetaald terwijl er euro's van het account werden afgeboekt dit toen de euro nog 1.40 waard was B) Maar zoals reeds geopperd alles is netjes rechtgetrokken. Nu nadat ik dit topic las kreeg ik het natuurlijk een beetje warm :dry: Gelijk een stukje van mijn account laten overboeken en het gaat nogaltijd zoals het moet, netjes en optijd overgemaakt. Dus ben ik nog altijd tevreden. Wel heb ik enkel bedragen erop die ik altijd kan missen.

Als mij iemand een andere broker kan aanraden die exact het zelfde als Tickmill werkt wil ik dat wel graag weten om het risico te verdelen.
Die voorwaarden zijn;
Geen enkel telefoontje van hun kant (zalig wat een rust)
Nooit een re-quot
Nooit last van slippage ervaren
Geen enkel verplichting vwb SL en TP instellingen.

Nogmaals als iemand zo'n broker weet laat het me weten. Heb laats een proefaccount bij de veel aangeraden WHS geprobeerd. Man wat een lastige mensen bellen elke dag op de meest ongelukkige momenten en ook nog eens met nummer onderdrukt, om gek van te worden.
Daarbij moeten ze vanalles van je weten wat ze niet aan gaat, je loon of je een huis hebt enz. dat gaat hem dus niet worden.

Mvg, Marco

Vriendelijke groet, Marco

• Instapper
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8855 by Instapper
nieuw schrijft:

Ben al jaren bij Arnada/Tickmill. Slechts tijdens de overgang van Armada naar Tickmill enkele problemen ondervonden die netjes zijn opgelost. Er werden bv dollars uitbetaald terwijl er euro's van het account werden afgeboekt dit toen de euro nog 1.40 waard was B) Maar zoals reeds geopperd alles is netjes rechtgetrokken. Nu nadat ik dit topic las kreeg ik het natuurlijk een beetje warm :dry: Gelijk een stukje van mijn account laten overboeken en het gaat nogaltijd zoals het moet, netjes en optijd overgemaakt. Dus ben ik nog altijd tevreden. Wel heb ik enkel bedragen erop die ik altijd kan missen.

Als mij iemand een andere broker kan aanraden die exact het zelfde als Tickmill werkt wil ik dat wel graag weten om het risico te verdelen.
Die voorwaarden zijn;
Nooit een re-quot

Nogmaals als iemand zo'n broker weet laat het me weten. Heb laats een proefaccount bij de veel aangeraden WHS geprobeerd. Man wat een lastige mensen bellen elke dag op de meest ongelukkige momenten en ook nog eens met nummer onderdrukt, om gek van te worden.
Daarbij moeten ze vanalles van je weten wat ze niet aan gaat, je loon of je een huis hebt enz. dat gaat hem dus niet worden.

Mvg, Marco

Ik heb ook nog nooit een betere broker als Armada /Tickmill gehad.Ik sluit je dus bij jouw oproep aan. Als iemand een betere weet laat ons dat dan weten.

Ik ben intussen nog wat meer te weten gekomen wat betreft het bankprobleem bij Tickmill.
Volgen mijn laatste informatie lag het probleem niet bij Tickmill maar bij de Bank in de Seychellen. Die werkten oa met de Commerzbank als Correspondent bank. Zij zijn van correspondent bank verandert zonder dat tijdig door te geven aan de betreffende banken en cliënten waarrdoor er bij betalingen problemen zijn ontstaan. Die problemen kunnen wel de oorzaak zijn van de geruchten.
Wat betreft Tickmill hadden ze dat dan ook als antwoord op mijn vragen kunnen geven ipv vermelden dat ze de bank met de beste service voor hun cliënten wilden.

Volgens mijn informatie is de Commerzbank ook de correspondent bank voor de nieuwe poolse Bank Pekao waar ze nu mee werken.

Hopelijk zijn de problemen nu opgelost en kunnen we weer met een gerust hart met Tickmill verder.

More
4 years 8 months ago #8856 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Armada/Tickmill
nieuw schrijft:

Die voorwaarden zijn;
Nooit een re-quot

Mvg, Marco

Haha, wat een drukte over een paar telefoontjes. Als je invult wat ze vragen bellen ze echt niet. WHS is al 10-12 jaar mijn broker, nog nooit ongevraagd een telefoontje gehad. Ja, ze willen misschien veel van je weten, maar charlatans hebben ze liever niet in hun bestand.

• Instapper
  • Groentje
  • Groentje
More
4 years 8 months ago #8864 by Instapper
Ik heb intussen weer een klein bedrag overgemaakt naar mijn Tickmill rekening. Alles is zonder problemen verlopen. Bovendien zit de bank ook in een Euroland wat de transacties ook wat sneller doet verlopen.Ik ga voorlopig weer voorzichtig verder met Tickmill.

FIN

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.247 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl