Topic-icon Broker om DAX CFDS te verhandelen?

More
4 years 6 months ago #8865 by Steamon
Broker om DAX CFDS te verhandelen? was created by Steamon
Goede dag,

Bij deze ben ik op zoek naar een broker waar ik ongeveer 300 euro kan inleggen om cfds op de dax (index) te kunnen handelen. Het gaat mij hier niet om bonussen, maar om eerlijke voorwaarden en spreads.

Zit momenteel bij plus500 wil uiteindelijk bij interactive brokers gaan, maar die stap is te groot en wil graag een cilent als metatrader 4 gebruiken of iets beters.

Volume info zou ook leuk zijn. Wat kunnen jullie mij aanbevelen? Wil sowieso bij plus500 weg gaan op termijn.

Markets.com heeft 63 seconde vertraging op voor de volgende kaars verschijnt! Dat kan echt niet of het moet een speciale reden hebben.

WHselfinvest demo werkt prima, maar te hoge transactie kosten.

Zijn er aanbieders die aan mijn wensen voldoen? Of zal ik juist bij plus500 blijven en proberen het bedrag voor interactive brokers bijelkaar te pakken?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 6 months ago #8867 by SemperAugustus

More
4 years 6 months ago #8870 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Broker om DAX CFDS te verhandelen?
GKFX heeft kantoor in Amsterdam

More
4 years 6 months ago #8872 by Instapper
Replied by Instapper on topic Broker om DAX CFDS te verhandelen?
Je kunt ook eens kijken bij Tickmill . Vandaag een email van gehad.Kan met kleine bedragen. Heb echter niet gekeken naar de kosten. Trade zelf alleen maar valuta's. Ben zeer tevreden over deze broker. Het laatste akkefietje waarover ik in een andere post heb geschreven hebben ze later keurig opgelost.

Dear Client,

Launch of new instruments

Tickmill is proud to announce launch of new trading instruments. We have added 8 key CFDs covering key stock indices for Germany, Japan, Europe, the United Kingdom, the USA, as well as WTI Crude Oil. New instruments are available for you to trade on Live and Demo accounts.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.290 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl