Topic-icon Admiral Markets?

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 7 months ago #9940 by Lotsofjazz
Admiral Markets? was created by Lotsofjazz
Hoi,

Hoewel ik nog lang niet aan traden met echt geld toe ben, wel alvast aan het kijken naar een goede betrouwbare broker,

In mijn zoektocht kwam ik deze tegen, iemand hier ervaring met Admiral Markets?

Op Forexpeace army over het algemeem tevreden klanten (en die 1 ster geven, snappen het gewoon niet). Voordeel is dat ze ook een vestiging hebben in Nederland, Nederlandse support, Nederlandse website, overschrijving met Ideal en Paypal... gereguleerd door heel veel financiele instanties waaronder AFM.

www.admiralmarkets.nl/

Ik heb nog meer brokers in mijn vizier, en die worden ook op dit forum besproken, maar van deze kan ik eigenlijk maar weinig meer over vinden, terwijl het toch een hele grote broker is (zit in 40 landen inmiddels)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lotsofjazz
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 7 months ago #9973 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic Admiral Markets?
BUMP...

Niemand hier die Admiral Markets gebruikt?

More
3 years 7 months ago #9974 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Admiral Markets?
Dan toch maar gekeken naar Admiral Markets.
Het is reclame als: Wij van WC eend raden WC eend aan.
Veel reacties uit exotische landen. Komen die berichten daar ook werkelijk vandaan ?
Opvallend weinig sterren uitgedeeld het laatste jaar.
Die Nederlandse vestiging niet gevonden. Zou toch ergens een Nederlands adres te vinden moeten zijn
Helpdesk van uit Berlijn? In het Nederlands?
+31 (0) 85 4000 312 ////////////////////////////door geschakeld.naar Berlijn?
Teveel open vragen.
Zou persoonlijk meer zekerheid willen

• Lotsofjazz
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 7 months ago #9975 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic Admiral Markets?
Bedankt Crosstrader,

Dat niemand hier deze broker kent, zegt eigenlijk al genoeg... Verder zoeken maar weer.

More
3 years 7 months ago #9987 by allegandro
Replied by allegandro on topic Admiral Markets?
Dat niemand ze kent, wil niks zeggen.

www.admiralmarketsglobal.com/ Dat is hun bedrijfswebsite
www.admiralmarkets.com/ Hier hun .com website en deze heeft volgens Alexa vooral veel Russische bezoekers.

Het is een ECN broker en geen MarketMaker, dus ze handelen niet tegen je.

Verder ken ook ik ze niet, dus ik kan ze niet aanraden.

More
3 years 2 weeks ago #10567 by shirlyabrupt
Replied by shirlyabrupt on topic Admiral Markets?
Ik maakte een demo account bij Admiral Markets op 27 september en installeerde hun software MT 5 op 28 september nadat ik de software opende bleek er dat het signaal voor uitlezen van de schermen aan het updaten was.Dat bleef zo gedurende een volledige dag Op 28 september zes uur nadat ik de software had opgeladen ontving ik twee emails omdat ik geen Initiële storting had gedaan ven 500 euro en enkele seconden daarna een tweede mail maar nu dat ik geen initiële storting had uitgevoerd voor een bedrag van 1000 euro .
Met andere woorden de ene demo account is de andere niet ,ik heb jaren lang bij beurs bedrijven hun computers en printers onderhouden en die mensen staan onder hoge druk.Nu zit ik tien jaar in een rolstoel en ik wou stap voor stap deze opportuniteit uittesten maar er zitten dus bijzonder veel haaien in dit jargon :evil: :evil: :evil:

More
1 year 9 months ago #11472 by mikeclark
Replied by mikeclark on topic Admiral Markets?
Admiral Markets is inderdaad geen slechte broker. Je kan al starten met 200 Euro maar ook onbeperkt demo oefenen.
De chat is in het Nederlands en heel hulpvaardig.
In vergelijking met Markets.com: chat is in het Engels... en minder goed dan die van Admiral Markets.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.406 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl