Topic-icon Een goede Forex broker.

More
3 years 1 week ago #10456 by Snoopy
Een goede Forex broker. was created by Snoopy
Hoi , ik ben een leek bij Forex , heb nog een account bij Lynx op het platform van Interactive brokers. Is dat een goede Forex broker , of zijn er (te) veel nadelen aan. Graag een deskundige , maar begrijpbare (voor mij ) mening.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 1 week ago #10457 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Een goede Forex broker.

Snoopy wrote: Hoi , ik ben een leek bij Forex , heb nog een account bij Lynx op het platform van Interactive brokers. Is dat een goede Forex broker , of zijn er (te) veel nadelen aan. Graag een deskundige , maar begrijpbare (voor mij ) mening.

Er is niet één goede Forex Broker. Er zijn er heel veel. Je moet zelf een broker zoeken die bij je past. Mijn voorkeur gaat niet uit naar brokers die heel veel aandacht vragen met ads. op het internet en zgn gratis geld weggeven, dat zul je terug moeten verdienen door heel veel bij die brokers te traden, voordat je het op je eigen account mag bijschrijven. Dat zijn bijna allemaal Market Makers. Je hebt ook STP/ECN brokers. Zelf googelen en je leert er heel veel van.
Succes
The following user(s) said Thank You: Snoopy

More
3 years 5 days ago #10459 by Arie
Replied by Arie on topic Een goede Forex broker.
Zoek een goede ECN broker en blijf weg bij al de Market Makers die je geld beloven. Gratis geld bestaat niet.
The following user(s) said Thank You: Snoopy

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.201 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl