Topic-icon Forex broker

• ray1984
  • ray1984's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
3 years 3 weeks ago - 3 years 3 weeks ago #10566 by ray1984
Forex broker was created by ray1984
Stel je woont in België waar alle cfd forex brokers niet meer mogen en dus geen account meer kan aanmaken

Maar kan je dan nog op een legale manier op een andere manier daar op cfd of forex handelen ?
Door bijvoorbeeld professionele software te kopen zoals forexninja en een abonnement nemen bij een data provider

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 weeks ago #10568 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Forex broker
Een goede broker opzoeken en een account in bijvoorbeeld Luxemburg. Netjes regelen met de belastingdienst. Probleem opgelost. Banken wisselen gegevens uit met belastingdiensten.

ray1984 wrote: Stel je woont in België waar alle cfd forex brokers niet meer mogen en dus geen account meer kan aanmaken

Maar kan je dan nog op een legale manier op een andere manier daar op cfd of forex handelen ?
Door bijvoorbeeld professionele software te kopen zoals forexninja en een abonnement nemen bij een data provider

More
2 years 11 months ago #10676 by Tokkes
Replied by Tokkes on topic Forex broker
Stel, ik woon in België en open als privé-persoon een forex-account in Luxemburg.

- Ik geef op mijn belastingsformulier aan dat ik een buitenlandse rekening heb.

Afhankelijk van mijn traden zal ik beoordelen of het gaat om
- normaal beheer van privé-vermogen als goede huisvader, slechts klein gedeelte van het vermogen speculeren in een lage frequentie: niet belast (niet aangeven)
- bij speculatie die niet tot beroepswerkzaamheden behoren, de meerwaarde (eindkapitaal - beginkapitaal) die tijdens het belastingsjaar verworven werden, aangeven als "diverse inkomsten": 33% belast
- het gaat om een beroepsmatige activiteit: aangeven als "winst": progressief belast.
en dit dan ook zo aangeven.

Wanneer de belastingsdienst bij een belastingscontrole ontdekt of oordeelt dat ik het niet correct heb aangegeven zal ze een wijziging van de aangifte doorvoeren en een belastingsverhoging tot maximaal 200% opleggen. Bovendien dreigt er dan ook nog een fiscale geldboete.

Vergeet ik nog iets?

Een gemiste trade is geen ramp. De trades die je wel doet, doen er toe!

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
2 years 11 months ago #10684 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic Forex broker

ray1984 wrote: Stel je woont in België waar alle cfd forex brokers niet meer mogen en dus geen account meer kan aanmaken

Check even het artikel op de home page van FI... Het ziet er naar uit dat het allemaal wel meevalt.. Het is in ieder geval niet verboden om te handelen op de forex, binaries of CFD's. Het evrbod behelst alleen het reclame maken voor cfd's en binaries producten.. en dan alleen gericht op Belgie

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.181 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl