Topic-icon buitenland daytraden

• ray1984
  • ray1984's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
2 years 10 months ago #10796 by ray1984
buitenland daytraden was created by ray1984
Eerste vraag: Als je een tijdje in amerika verblijft kan je dan gewoon bijvoorbeeld op pepperstone met mt4 daytraden of moet je dan op amerikaanse sotware gaan traden omdat je niet op pepperstone en mt4 kan komen ?

Tweede vraag: Lijkt me misschien ook wel beter op op amerikaanse software te gaan traden vanwege een andere tijdzone daar... maar welke software moet je dan hebben en hoe werkt dat ongeveer ?

Laaste vraag: Als je in zuid europa een tijdje verblijft kan je daar dan wel gewoon op bijvoorbeeld pepeprstone en mt4 daytraden ?

Alvast bedankt voor de info.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
2 years 10 months ago #10797 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic buitenland daytraden
Pepperstone heeft deals met VPS hosting servers, als je echt serieus bent met traden zou ik gewoon dat gaan gebruiken, dan maakt het helemaal niet uit waar je uithangt op de wereld, en je MT4 draait 24/7/365.. Via remote access werk je dan namelijk op een VPS server. Even inloggen, trades managen openen en sluiten, en laptop weer dicht.. maar je MT4 op de VPS server draait gewoon door.

pepperstone.com/en/forex-trading/vps-hosting

Wijzigen van Broker (die je in je bericht "software" noemt) zou ik echt niet doen en is nergens voor nodig.

Succes!

• ray1984
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
2 years 10 months ago #10798 by ray1984
Replied by ray1984 on topic buitenland daytraden
Maar een VPS server is toch niet nodig om inteloggen in amerika of zuid europa... en trades die je zet via mt4 die gaan toch zoiezo automatisch goed behalve strailingsstop daar moet de pc bij aanblijven..dus begrijp dat niet helemaal ook niet wat in de link staat die je geeft ...
Maar me volgende vraag is heb je vps server dan nodig om in zuid europa of amerika inteloggen op pepperstone of een andere broker in combinatie met mt4 ?

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
2 years 10 months ago - 2 years 9 months ago #10799 by Lotsofjazz

ray1984 wrote: Maar een VPS server is toch niet nodig om inteloggen in amerika of zuid europa... en trades die je zet via mt4 die gaan toch zoiezo automatisch goed behalve strailingsstop daar moet de pc bij aanblijven..dus begrijp dat niet helemaal ook niet wat in de link staat die je geeft ...
Maar me volgende vraag is heb je vps server dan nodig om in zuid europa of amerika inteloggen op pepperstone of een andere broker in combinatie met mt4 ?

Als Pepperstone niet is toegestaan in de USA en zuid Europa (weet ik niet zeker, zul je even moeten uitzoeken op hun website) dan zul je een VPS moeten gaan gebruiken, maar als je gewoon met MT4 kunt inloggen maakt het inderdaad niet uit.

EDIT 30-12-2016:
Ik begon wat te twijfelen over of de de stops en take profits gezet in MT4 nu wel of niet op de server van de broker staan, en heb het uitgezocht..

Ik heb het inmiddels in een FAQ van volgens my Tickmill gelezen dat stops en take profits gezet in MT4 dus WEL op de server van de broker staan, en als dat alles is wat je gebruikt kun je de computer dus gewoon uitzetten. VPS is nodig als je trailing stops gebruikt en Expert Advisors die je trades managen (hoeft niet een trade robot te zijn, ook veel management software werkt als een EA)

Hele verhaal wat hier eerst stond heb ik daarom weg gehaald, want dat sloeg nergens meer op. Excuses als ik mensen op het verkeerde been heb gezet, ik was er echt van overtuigd dat het niet zo was, vanwege de slechte ervaring die ik hiermee heb gehad in het verleden.

Overigens, nu ik dit weet ga ik mijn dell niet uitzetten hoor, want de MyFxbook EA draait er wel op, en wordt mijn MyFxbook account tenminste ook up to date gehouden.

• ray1984
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
2 years 10 months ago - 2 years 10 months ago #10800 by ray1984
ik geloof wel dat de SL en TP wel op de server van pepperstone staan en dat je gewoon mt4 kan uitschakelen en ze dan gewoon getriggerd worden. Ik heb nu een andere broker maar ga het testen met mij broker en ook die van Pepperstone...

maar zoniet dan de volgende vraag ha:

hoeveel kost een gemiddelde vps-server..moet je speciaal een FOREX vps-server hebben of dat niet ?

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
2 years 10 months ago #10801 by Lotsofjazz

ray1984 wrote: ik geloof wel dat de SL en TP wel op de server van pepperstone staan en dat je gewoon mt4 kan uitschakelen en ze dan gewoon getriggerd worden[/quoute].

Ik ben benieuwd naar je ervaringen, mijn persoonlijke ervaring is dat dit niet zo was, maar misschien is dat veranderd de afgelopen jaren, want het is al jaren geleden dat me was overkomen dat een account werd opgeblazen omdat de SL niet was getriggered omdat MT4 uit stond..

Ik heb nu een andere broker maar ga het testen met mij broker en ook die van Pepperstone...

maar zoniet dan de volgende vraag ha:

hoeveel kost een gemiddelde vps-server..moet je speciaal een FOREX vps-server hebben of dat niet ?

Ik had destijds een abbo bij Forex VPS voor $25 per maand, maar ik heb nu een ouwe dell desktop thuis die 24/7 aan staat en eventueel via remote access kan benaderen. Een speciale voor forex is wel aan te raden, andere zijn meestal duurder.

More
2 years 10 months ago #10803 by olavzuijdam
Replied by olavzuijdam on topic buitenland daytraden
Voor zover ik weet worden SL en TP altijd op de server opgeslagen en hoef je je MT4 client niet open te laten staan. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit bij alle brokers zo is (al lijkt het me wel) maar bij Pepperstone is het zeker weten het geval. Ik handel daar namelijk op de dag grafiek en doe dit in de avond uren. Daarna gaat de pc uit en m'n posities worden altijd netjes gesloten (aan welke kant dan ook).
Er is altijd een kans dat er een situatie ontstaat dat je SL niet wordt gehit (in extreme situaties), maar dan helpt een open MT4 je ook niet.

More
2 years 9 months ago #10813 by Marcel-vdo
Replied by Marcel-vdo on topic buitenland daytraden
Ik laat als ik op vakantie ga mijn pc aanstaan, neem een laptop mee en tik dan een tientje voor gotomypc.com en kan dan mijn thuis pc met de laptop bedienen. Altijd geinig als je zo wat van je vakantie terugverdiend of kan zeggen: zo het eten voor vanavond is alweer verdiend vandaag :)

• ray1984
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
2 years 9 months ago #10827 by ray1984
Waarom trade je gewoon niet op je laptop dan zonder je thuis pc ?

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.233 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl