Topic-icon Slippage

• ray1984
  • ray1984's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
2 years 10 months ago #10917 by ray1984
Slippage was created by ray1984
Heeft hier iemand bij een welbekende goede broker een slippage gehad op een van zijn trades met stoploss. (bij elke broker kan slippage legaal voorkomen)
Zoja hoeveel pips ben je door de stoploss geschoten ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
2 years 10 months ago #10925 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic Slippage
Op mijn demo account bij Alpari soms slippage van 0.5 tot 1.0 pips (5 digits), en als het erg tekeer gaat soms wel 3 of 4 pips.. maar het werkt beide kanten op, soms schiet ie ook door de take profit heen, of reageert ie wat traag op je sluit click, en pak je zomaar wat pips meer winst dan waar je take profit lag... uiteindelijk middelt dat zich wel uit.

Slippage is overigens niet altijd de schuld van de broker, het kan ook je eigen ISP netwerk zijn dat hapert, of je modem wat in de meterkast staat.

Ik had bv mijn computer via wifi repeater aan het internet modem hangen, en had ik om de haverklap requotes of hele grote slippage, maar sinds ik het via een bekabeld ethernet verbinding heb lopen, nooit meer!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.400 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl