Topic-icon Plus500 verdachte veranderingen

• Omi Cron
  • Omi Cron's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
2 years 8 months ago #11080 by Omi Cron
Plus500 verdachte veranderingen was created by Omi Cron
Hoi allemaal.

Ik ben bij P500 en laatste week of twee zijn er aantal verandering gebeurd zonder enige mededeling. Bv: ik kan minimum 0.5 contract openen terwijl mijn vriendin die hetzelfde user agreement heeft getekend noch altijd 0.25 contracten kan openen (gaat om hetzelfde instrument)

Belangrijkste verandering sinds vandaag de stop loss can geplaatst worden tot maximum -0.02% terwijl in het verleden mogelijk was om de stop loss met de prijs hoger te zetten om uw profits te garanderen....dus nu ik heb bv een positie in +0.46% profit maar mijn stop loss gaat maximaal tot -0.02%... met stop loss heb ik grootste winsten gemaakt tot nu toe. dus bij deze is het bijna onmogelijk om normaal te traden.

Heeft iemand nog ervaring met dit? want ik vind het niet normaal.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 8 months ago #11081 by Jelle
Replied by Jelle on topic Plus500 verdachte veranderingen
Er zijn in Europees verband afspraken gemaakt over het aan banden leggen van de vrije handel in CFDs door particulieren. Daardoor is o.a. de leverage naar beneden gegaan, waardoor je dus meer eigen kapitaal nodig hebt om een positie te openen. Ook bonussen zijn om deze reden aangepakt.

Je kunt je broker wel vragen om de leverage op te hogen en onder bepaalde voorwaarden doen ze dat ook. Welke voorwaarden Plus500 hier precies voor hanteert is mij niet bekend.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Omi Cron
  • Omi Cron's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
2 years 8 months ago #11083 by Omi Cron
Replied by Omi Cron on topic Plus500 verdachte veranderingen
bedankt voor de info maar het feit dat je stop loss niet mee kan verzetten met eveluerende prijs in profit heeft hiermee toch niets te maken of niet???

zogezegd `lock in your profits` bestaat dan niet meer je moet ofwel een positie sluiten of hopen dat het noch meer opbrengt en riskeren dat je alles verliest ofwel het ergste moet je altijd online zijn om market te volgen.... zodat je op tijd positie sluit....

More
2 years 8 months ago #11084 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Plus500 verdachte veranderingen

Omi Cron wrote: bedankt voor de info maar het feit dat je stop loss niet mee kan verzetten met eveluerende prijs in profit heeft hiermee toch niets te maken of niet???

zogezegd `lock in your profits` bestaat dan niet meer je moet ofwel een positie sluiten of hopen dat het noch meer opbrengt en riskeren dat je alles verliest ofwel het ergste moet je altijd online zijn om market te volgen.... zodat je op tijd positie sluit....

Je hebt een PM

More
2 years 8 months ago - 2 years 8 months ago #11085 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Plus500 verdachte veranderingen
Alweer een PM gezonden :) Wat trade je voor Forex? Kan kijken of ik een grafiekje kan sturen. Welk TF?

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.150 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl