Topic-icon Tips/mogelijkheden bij WHS & Nano Trader

• Omi Cron
  • Omi Cron's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
2 years 4 months ago #11271 by Omi Cron
Hoi Allemaal,

Ik heb onlangs een account aangemaakt bij WHS en ben nu nano trader aan het bestuderen.

Er zijn precies heel wat mogelijkheden dat het platform biedt... kan iemand enige beginner tips geven over het gebruik daarvan.

Heb ook gezien dat er heel wat indicatoren aanwezig zijn... heeft iemand ervaring met deze? Enige tips of aanbevelingen?

Zoals het nu uitziet, denk ik dat het nogal wat tijd in beslag zal nemen om alles grondig te bestuderen en ontdekken.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 4 months ago #11272 by olavzuijdam
Replied by olavzuijdam on topic Tips/mogelijkheden bij WHS & Nano Trader
Hi Omi Cron,

Kijk hier eens naar: www.youtube.com/user/PDassonville1965/videos
Das een lijst met video's van WHSelfinvest waar onder andere het Nanotrader platform wordt doorgenomen.
Scheelt je misschien wat tijd. Verder zal je het toch echt zelf moeten gaan ontdekken.

Groet Olav

More
2 years 4 months ago - 2 years 4 months ago #11273 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Tips/mogelijkheden bij WHS & Nano Trader
Waar moet je beginnen met tips geven. Werk er al een tijdje mee. Is prima. Volg een paar webinars en je krijgt dan al heel wat tips
Zelf werk ik met span absoluut en een Supertrend of een crossing MA. Niet te veel van die indicatoren gebruiken als je wilt daytraden, Meer vragen stel ze maar.

More
1 year 10 months ago #11491 by mikeclark
Replied by mikeclark on topic Tips/mogelijkheden bij WHS & Nano Trader
Goede uitleg over Nanotrader staat op www.lerentraden.eu Tientallen filmpjes... sommige zijn echt bruikbaar, andere weer niet Wat me alleen stoort is de kleur van het platform

• Marcel-van-Vliet
  • Marcel-van-Vliet's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
More
1 year 10 months ago #11497 by Marcel-van-Vliet
Replied by Marcel-van-Vliet on topic Tips/mogelijkheden bij WHS & Nano Trader
Ja, mij ook en vooral het feit dat je de layout niet goed aan kunt passen. Overigens ben ik WHS weggegaan toen zij mijn favoriete platform in de uitverkoop deden. Zodra Nanotrader wordt aangepast met meer gebruikersmogelijkheden ga ik weer terug, want het is een prima broker met heel redelijke prijzen.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.217 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl