Topic-icon Vragenvuur Broker

More
2 years 1 month ago #11368 by Cas
Vragenvuur Broker was created by Cas
Hallo!

Mijn naam is Cas. Mede door de opkomst van de Cryptocurrency en mijn hobbybaantje als online pokeraar is er interesse ontstaan in de Forex. Na mij een aantal weken in te hebben gelezen in wat basistheorie heb ik een aantal weken op Markets.com getrade wat mij beter afging dan verwacht. Nu begrijp ik dat Markets.com, zo ook brokers als Plus500 market makers zijn die gebruik maken van een dealing desk (zeg ik dit goed?).

Vergeef me als ik iets vraag wat in een eerder topic al is benoemd.

Hoe weet ik nou of een broker een echte ECN/STP broker is? Is het niet zo dat veel brokers zich voordoen als, maar dit vaak niet zo is? Waarom zou ik voor een ‘echte’ broker kiezen? Zolang een ‘neppe’ broker maar betaald/eerlijk is, toch? Klopt het dat de hefboom/leverage bij een echte ECN/STP broker lager is dan bij een nepperd? Ondanks de hogere kosten kan ik mij voorstellen dat je als daytrader/rangetrader meer rendement kan behalen met een hogere leverage dan wanneer deze beperkt blijft. Waarom zou je niet (als de kosten niet te hoog worden) een zo hoog mogelijke hefboom willen? Als je winstgevend kan traden is dat voor de lange termijn toch alleen maar rendabeler?

Zou het niet verstandig zijn een broker te kiezen die software aanbiedt waarbij automatisch traden mogelijk is? Waarom zelf op zoek gaan naar trades als je het software voor je kan laten doen? Meer ogen, minder tijd, meer geld? Kunnen bots, of het slimmer worden van de trader ervoor zorgen dat het landschap van forex/brokers veranderd? -> Meer winstgevende traders bij market makers, hogere kosten/ondergang? Zouden deze brokers dan onverslaanbaar worden omdat de kosten simpelweg te hoog worden?

Ik denk dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Het lijkt mij of de keuze voor een te kiezen broker ietwat onderschat wordt door veel, vooral beginnende traders.
(Ook door websites als forexinfo zelf ?, die affiliate linkjes zullen vast wat opleveren..)

Gebaseerd op bovenstaande, is er iemand die mij een advies kan geven over de kiezen broker?

Ik heb vast allerlei zaken benoemd waarbij ik volledig de plank missla. Vergeef mij!

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Cas

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 1 month ago - 2 years 1 month ago #11369 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Vragenvuur Broker
Dat is wel heel veel wat je allemaal vraagt. Heel veel is te vinden als je googelt. Wat betreft ECN /STP brokers gewoon even googelen. Genoeg lijstjes van dit soort brokers. Hoge leverage is leuk. Als je snel een margin call wilt is dit een goede mogelijkheid. Even scheef zitten en je bent door je account. Gaat razend snel. En Automatisch traden kun je wel vergeten. Je wilt slapend rijk worden. Wie niet. :) Voor wat betrouwbaarheid kun je terecht bij forexpeacearmy. Misschien alleen voor een indruk. Je zult zelf moeten ondervinden bij welke broker je 'gelukkig' wordt.

More
2 years 1 month ago #11370 by Cas
Replied by Cas on topic Vragenvuur Broker
Crosstrader, bedankt voor je reactie en de genoemde website. Erg handig!

Mag ik vragen van welke broker jij gebruik maakt? Maak je bij jouw broker gebruik van leverage?

Groetjes

More
2 years 1 month ago #11372 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Vragenvuur Broker
Hoi Cas,
Mijn broker heeft een leverage van 2%. De broker is WHSelfinvest.

More
1 year 11 months ago #11471 by mikeclark
Replied by mikeclark on topic Vragenvuur Broker
Vermijd hoge leverages: aanlokkelijk maar gevaarlijk als het de andere kant uitgaat

Ik las ergens dat 70 % van alle transacties op Wallstreet automatisch gebeuren..., dus niet meer handmatig...
Robotsoftware.. ja.. alleen zal je als particulier hier niet makkelijk aankomen...ze zijn daar ook niet gek.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.201 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl