Topic-icon Forex Signalen Services Reviews

More
8 years 5 months ago #2815 by Jelle
Forex Signalen Services Reviews was created by Jelle
Forex signalen zijn software of een dienst opgezet om buy/sell aanbevelingen te doen aan subscribers of bezoekers. De signalen kunnen heel specifiek zijn, bijvoorbeeld 'Buy EUR/USD above resistance $1,4582' of algemener.

Er zijn veel verschillende forex signalen services beschikbaar. Sommigen zijn gratis en voor iedereen beschikbaar, voor anderen moet je lid zijn van een website (wat ook gratis kan zijn) en weer anderen kun je alleen krijgen op basis van een betaald lidmaatschap. Sommige forex brokers bieden ook gratis forex signalen aan hun VIP klanten. (een voorbeeld hiervan is Markets.com die gratis trading signalen verstrekt aan klanten die $2.000 of meer hebben gestort)

Omdat er zoveel verschillende forex signalen services worden aangeboden is het misschien een goed idee om in deze thread een kort commentaar te plaatsen wanneer je gebruik hebt gemaakt van een specifieke service. Op deze manier kunnen we profiteren van elkaars ervaringen zonder dat iedereen steeds zelf opnieuw het wiel hoeft uit te vinden.

Deze thread is opgezet naar aanleiding van een tip van ivforex, oftewel Ans. Bedankt Ans! B)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 4 months ago - 8 years 4 months ago #2880 by ivforex
Replied by ivforex on topic Forex Signalen Services Reviews
Ik heb inderdaad al een gebruik gemaakt van een aantal services.
Je krijgt vaak van die emails waarin sommige services beweren wel 2000 pips per week of zelfs meer te scoren.
Maar of jij ze dan ook scoort is nog maar net de vraag.

Struikelblokken:

Tijden:
Precieze tijd van entry mis je vaak vanwege tijdsverschil, of je bent niet in de gelegenheid om ze actueel te plaatsen.( je hebt even wat anders te doen en niet online)

Account
Vaak geven die services een aantal trades tegelijk en als jou account juist nog niet groot genoeg is om ze allemaal te plaatsen moet je een keuze maken, zal je zien dat juist jij de verkeerde pair keuze gemaakt hebt.

Tijd van precieze of erdere exit ivm te late mail ontvangst en kan je toch een ander resultaat geven…
Kortom het is niet makkelijk om precies het aantal winnende pips te scoren als de service aangeeft.

Toch ben ik er niet echt op tegen om naast je eigen strategie een service te gebruiken, al is het alleen al om de gedachtengang te vergelijken.
Bv als jij zelf long eur/usd denkt te gaan en je service stuurt juist een bericht van short is voor mij een reden het nog eens extra te bekijken.

Ik ben een tijdje member geweest bij
www.algforex.com kosten zijn $147 per maand
Alg stuurt niet echt dagelijkse signalen maar gaat meer voor channel-trading
Ik heb er geen pips mee kunnen scoren en heb membership niet verlengd.

Signalen die ik wel tegenwoordig gebruik zijn van de FTT tool
Wat is FTT tool?
Een tool opgezet door 2 nederlandse traders
Bij inschrijving kun je hem downloaden en in je eigen metatraderplatform zetten.
In dat scherm geeft ie ook zijn updates…cq nieuwe trades…prijs van aankoop….stops en targets
Trades in 4 muntparen
Euro/Usd
GBP/Usd
Euro?Yen
Usd/Yen

De tool stuurt je automatisch een email als set-up met zijn entry prijs.
Omdat het langlopende trades zijn krijg je de mails ook ruimschoots van te voren en heb je best wel de tijd om de order in te geven.
Elke week is zijn er webinars met uitleg van de tool n kan je je vragen stellen.
Tijd van de webinar is dinsdagavond en vrijdagmiddag en wordt gegeven in het nederlands.
Iedereen kan de tool eerste 3 weken gratis krijgen…dus wie weet zijn er hier liefhebbers.
Kosten van deze tool is nu nog 80 euro op jaarbasis.
Zodra de nieuwe website klaar is gaat het naar 90 euro per 3 maanden dacht ik.
Je kan verdere info nog vinden op de oude site….
www.familytradingsolutions.eu

Moet eerlijk toegeven dat er naar mijn zin te weinig trades komen, maar lijkt erop dat er verandering inzit want momenteel lopen er maar liefst 3 trades.
2 staan er op winst en 1 op wat verlies.
targets moet je zien tussen de 100 en 250 pips.

Een andere service die ik wel gebruik, maar die heb ik meer voor dagelijkse nieuwsberichten

www.pendingpips.com
kosten zijn $90 per maand,
trades die er uit voortkomen vallen me om eerlijk te zijn wat tegen…dus kan best zijn dat ik m,n lidmaatschap zo weer opzeg.

Ik heb nog wat nagekeken naar oudere services maar die zijn inmiddels alweer verdwenen…dus dat zegt al genoeg he. B)

Ikzelf bepaal met m,n collega,s elke dag 1 trade van de dag, en laat deze lopen tot einde eurosessie.. of eerdere target
.ook deze trades gaan ons nu weer goed af en zijn we zeer content over.
Helaas heb ik daar geen link van :)

Ans

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.152 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl