Topic-icon stochastic osccilator in MQL4

• Ultimate-strategy
  • Ultimate-strategy's Avatar Topic Author
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 2 months ago - 8 years 2 months ago #3466 by Ultimate-strategy
stochastic osccilator in MQL4 was created by Ultimate-strategy
Ik hoorde in Jonkies laatste video, dat de beginnerscursus van MQL4 programeren erop zit.

Hij zei, dat hij in zijn vervolgcursus de waardes meer uit de forxmarkt en indicators wou halen.

Mischien is het een idee om de waardes van de stochastic oscciliator te gebruiken.
De bedoeling is dan, dat elke keer als de stochastic oscciliator een crosssing maakt in de overbought of oversold area er een alert verschijnt.

Omdat, ik zelf nog geen ervaring heb met het programmeren van indicatoren en waardes uit de forexmarkt. Wil ik aan Jonkie vragen of hij dit wil meenemen in zijn vervolgcursus.

Ik heb een bijlage toegevoegd om te laten zien wat er gebeurt als de prijs overbought of oversold is.

edit: de derde signaal moet zijn piercing pattern ipv Dark Cloud cover

Attachment stochs.pdf not found

"Cut your losses and let your profits run"
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 2 months ago #3474 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic stochastic osccilator in MQL4
Heel goed verzoek Ultimate, maar ik hoop dat je even geduld hebt, want dit is een verzoek wat vraagt om ver gevorderde kennis van programmeren. En dat niet alleen, ook de werking van de stochastics..

Tegen de tijd dat we de kennis hebben om dit te doen, gaan we er zeker even naar kijken.

wordt dus vervolgd,...

• Ultimate-strategy
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 2 months ago #3479 by Ultimate-strategy
Replied by Ultimate-strategy on topic stochastic osccilator in MQL4
ok komt goed ;)

More
8 years 1 month ago #3514 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic stochastic osccilator in MQL4
Ik ga me voorbereiden op les 03 voor de gevorderden, en daarin ga ik gegevns uit een andere indicator halen van MT4 zelf. In les 03 wil ik namelijk een check doen op een EMA lijn, en dan een bericht geven of een prijs boven of onder de EMA ligt.

Dus daar zien we de eerste stap terug voor jouw vraag, hoe haal ik gegevens uit een andere indicator.

• Ultimate-strategy
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 1 month ago #3523 by Ultimate-strategy
Replied by Ultimate-strategy on topic stochastic osccilator in MQL4
GJ Jonkie :cheer:

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.176 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl