Topic-icon Forexboeken, waar zijn ze het goedkoopst?

• Rikarudo
  • Rikarudo's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 6 months ago #5663 by Rikarudo
In mijn zoektocht naar informatie over de wereld van Forex ben ik de diverse sites tegengekomen waar je dit soort boeken kan aanschaffen. Wat blijkt prijzen verschillen! Soms zodanig dat het naar mijn idee interessant genoeg is om er een topic over te starten.

Uiteraard kom je in Nederland al snel uit op www.bol.com
Nu loont het zeker de moeite (als je in het bezit bent van een creditcard) om eens op www.play.com of op www.amazon.co.uk te kijken. Hier zijn de boeken vaak goedkoper van enkele euro's tot enkele tientjes. Aandachtspunt hierbij is dat bij Amazon de boeken vaker goedkoper zijn, maar exclusief verzendkosten zijn. Bij play is het inclusief verzendkosten.

Zeg het voort, zeg het voort!

Toevoegingen zijn van harte welkom!

Het succes wat je hebt is net zo groot als de tijd en energie die je erin steekt om het te bereiken.
Rikarudo, Maart 2012

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 6 months ago #5756 by Gij1978
Replied by Gij1978 on topic Forexboeken, waar zijn ze het goedkoopst?
Dank je wel voor de tip! www.Play.com is verreweg het goedkoopst en had geen bezorgkosten :woohoo:

• De-TradeManager
  • De-TradeManager's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
7 years 6 months ago #5769 by De-TradeManager
Replied by De-TradeManager on topic Forexboeken, waar zijn ze het goedkoopst?
Heb gisteren The Little Book of Currency Trading van Kathy Lien bij Play.com gekocht. Eens kijken of ze de snelle levering ook kunnen waarmaken. De prijs was in ieder geval wel de goedkoopste.

Goeie tip dus via dit topic!

• Rikarudo
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 5 months ago #5843 by Rikarudo
Replied by Rikarudo on topic Forexboeken, waar zijn ze het goedkoopst?
Heb zelf eerder boeken bij www.play.com besteld, maar hou wel rekening met een week of twee hoor. Als je echt heel snel geleverd wil hebben dan zou je www.amazon.co.uk ook nog kunnen proberen. Laatste keer had ik had ik mijn bestelling binnen drie dagen. Enige nadeel bij amazon is dat op de een of andere reden ze bepaalde boeken niet in Nederland kunnen leveren. Veel plezier met je nieuwe aanschaf. En mocht je goede tips tegenkomen, ik hou me altijd warm aanbevolen :laugh:

Het succes wat je hebt is net zo groot als de tijd en energie die je erin steekt om het te bereiken.
Rikarudo, Maart 2012

• Rikarudo
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
6 years 9 months ago #6573 by Rikarudo
Replied by Rikarudo on topic Forexboeken, waar zijn ze het goedkoopst?
Naast mijn eerdere tips van PLAY en AMAZON heb ik de afgelopen tijd iets ontdekt wat ik toch even met een ieder hier wil delen.

Ik neem even aan dat de meeste ongetwijfeld bekend zijn met nieuwsgroepen en andere manieren van downloaden. Ook ik hou me hier eigenlijk al een tijdje mee bezig. En hoewel het absoluut niet nieuw is heb ik er wel een nieuwe toepassing voor ontdekt.

Forexboeken (eBooks/pdf's) in grote getallen en gratis (op de kosten van de nieuwsgroep en/of downloadserver na dan). En niets is goedkoper dan 'gratis'.

Ik raad het een ieder zeker eens aan om te proberen. De meeste (Engelstalige) boeken zijn vaak 'prijzig' en een investering in bovengenoemde nieuwsgroep of downloadserver kan daardoor zeker interessant zijn.

Toch moet ik erbij zeggen dat uit persoonlijke ervaring een fysiek boek soms toch prettiger is, afhankelijk van de informatie die je leest. Even snel iets wat je gelezen hebt terugbladeren heeft ook zo zijn voordelen.

Ik laat het aan een ieder over om zelf zijn oordeel te vellen.
Veel succes ermee!!!

Rikarudo, Maart 2012

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.179 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl