Topic-icon Hardware

• Rogier
  • Rogier's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
  • On my way
More
7 years 2 months ago #6316 by Rogier
Hardware was created by Rogier
Hallo traders,

Mijn computer loopt niet echt lekker en er zit een update aan te komen of
wellicht een hele nieuwe. Momenteel maak ik gebruik van twee schermen,
maar ik zie mezelf in de toekomst er nog wel twee bijzetten.

Waar moet ik opletten bij de aanschaf van een nieuwe computer? Welke hardware is het "beste" voor trading...., wat voor specs heeft een goede daytrading computer?

Ben benieuwd naar jullie systemen!

Groet Rogier.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #6318 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hardware
He Rogier,

Hier is al een topic over op het forum: Wat voor trading PC gebruik jij . Zou dat ook even doorlezen, voor je beeldvorming.

Mijn mening: je moet natuurlijk geen rommel kopen, maar alle nieuwe computers kunnen qua snelheid prima omgaan met de aangeboden trading platforms. Hou er wel rekening mee dat het traden via Metatrader lastiger is op Apple computers, omdat er geen macOS versie is van Metatrader. Er zijn brokers die alleen metatrader aanbieden als trading platform, alhoewel dit een uitzondering is. (meer over metatrader in de forex artikelen sectie )

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
7 years 2 days ago #6552 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Hardware
Hoi Rogier,

Je kunt ook overwegen om je bestaande pc met 2 schermen te houden en daarnaast een pc met 1 of 2 schermen te nemen.
Mocht je de financiele middelen niet hebben je kunt ook gewoon een 2e handse kopen voor een prikkie heb ik ook een keer gedaan werken vaak prima.

grt,

Henk

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.153 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl