Topic-icon Welke broker met MT4?

• Forexguru
  • Forexguru's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • FX 2 tha EUR
More
6 years 4 months ago #6814 by Forexguru
Welke broker met MT4? was created by Forexguru
Leden,

Ik ben op zoek naar een goede broker welke MT4 ondersteunt, zulutrade of een andere social trading en welke ook Paypal/creditcard ondersteunt.

Ik heb inmiddels al mezelf bij zoveel brokers aangemeldt (lol :)), maar de opdringerigheid daarna bevalt me helemaal niet. Mijn telefoon staat roodgloeiend als ik me ergens aanmeldt.

Nu heb ik een account op Markets aangemaakt, maar deze ondersteunt weer geen Zulutrade. Ook heb ik een FXTM account aangemaakt, maar deze zijn me weer te opdringerig.

Wat kunnen jullie mij het beste aanbevelen. Liefst eentje die dus een manier van social trading aanbiedt en een leuke beginbonus (die ze niet weer van je afpakken na zoveel dagen) heeft.

ik lees het wel :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 4 months ago #6816 by Jelle
Replied by Jelle on topic Welke broker met MT4?
Als ik me niet vergis ondersteunt ForexMetal zowel MT4 als Zulutrade. Forex Metal Review

Laat maar weten als het is gelukt! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Forexguru
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • FX 2 tha EUR
More
6 years 4 months ago #6835 by Forexguru
Replied by Forexguru on topic Welke broker met MT4?
Heb geprobeerd via MT4 een account aan te maken, maar hij blijft hangen op de aanmaak van een account. Krijg dus geen account aangemaakt helaas :( want hun betalingsopties boeien me ook wel.

More
6 years 4 months ago #6836 by Jelle
Replied by Jelle on topic Welke broker met MT4?
Heb je misschien een Mac en gebruik je Safari? Ik heb dit zelf iig wel eens aan de hand gehad bij een broker, dat het moeilijk was om een online formulier in te vullen met Safari....

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Forexguru
  • Young Padawan
  • Young Padawan
  • FX 2 tha EUR
More
6 years 4 months ago #6837 by Forexguru
Replied by Forexguru on topic Welke broker met MT4?
Nee was op mijn werkpc (win7). Heb ze al een mailtje gestuurd. We wachten af :)

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.215 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl