Topic-icon Volgorde van boeken?

More
6 years 1 month ago #7063 by Sergio
Volgorde van boeken? was created by Sergio
Hoi,

Ik ben nieuw hier dus stel me even voor. Mijn naam is Serge / Sergio en ben nu een tijdje bezig in het wereldje van de forex. Momenteel heb ik de twee Nederlandse boeken gelezen en ben op zoek naar een nieuwe wat mij gaat helpen om een passend systeem voor mij te ontwikkelen. Op deze site staan een aantal boeken vermeld maar ik kan er geen wijs uit worden met welke ik verder moet gaan.

Momenteel ben ik niet meer actief met traden omdat ik geen systeem heb en ook nog niet weet welke ik wil gaan gebruiken. Wat ik wel weet is dat ik de fundamentele en de technischeanalyses ga gebruiken.

Enige hulp via jullie zou mij zeer op weg kunnen helpen. Wellicht is er ook iemand die in een later stadium een buddy kan/wil gebruiken.

In ieder geval bedankt tot zover.

Groetjes

Sergio

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 1 month ago #7065 by Jelle
Replied by Jelle on topic Volgorde van boeken?
He Sergio, welkom op het forum! :-)

Als je de twee Nederlandse boeken al hebt gelezen heb je in ieder geval al een aardig beeld van de werking van de forex en wat de belangrijke aspecten zijn waar je rekening mee moet houden als je een succesvolle trader wil worden.

Het ontwikkelen van een passen systeem is een persoonlijke zaak, wat werkt voor de een hoeft niet te werken voor de ander. Ik zou daarom eerst nog wat meer inzicht proberen te krijgen in jezelf als trader.

Twee goede boeken in dit verband:
Trading in the Zone
Trade your way to financial freedom

Hoop dat je er wat aan hebt!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.161 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl