Topic-icon Boek: Japanese Candlestick Charting Techniques

More
6 years 2 weeks ago #7128 by Tim-
Hallo allemaal,

Ik heb in de maand september, de 2 nederlandse boeken Forex voor ambitieuze beginners en De kunst van het traden gelezen. Ik heb er heel veel van geleerd, en na het lezen ben ik alleen maar gemotiveerder geworden om verder te gaan in de Forex! Ik ben nu ook druk bezig op een demo account om aan mijn tactiek te werken, waarschijnlijk ga ik vanaf volgende maand met echt geld beginnen, gewoon om te testen hoe ik het er psychologisch van af breng. Omdat ik ook met technische analyse aan de slag ga wil ik me ook wat meer verdiepen in candlesticks. Vandaar leek het me leuk om het boek Japanese Candlestick Charting Techniques: A Contemporary Guide to the Ancient Investment Techniques of the Far East van Steve Nison aan te schaffen. Heeft iemand toevallig ervaring met dit boek? Mijn engels is redelijk / aardig goed.

directe link naar het boek:
www.bol.com/nl/p/japanese-candlestick-charting-techniques-a-contemporary-guide-to-the-ancient-investment-techniques-of-the-far-east/1001004001580896/?featuredProduct

Alvast bedankt,

Mvg,

Tim

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 2 weeks ago #7130 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Boek: Japanese Candlestick Charting Techniques
Hallo Tim,

Het boek ken ik niet.
Ik zou eerst eens gaan surfen op het internet zoek op priceaction forex bijv.
Er is zoveel informatie over en kost helemaal niets

More
6 years 2 weeks ago #7132 by Jelle
He Tim,

Dit is een van de bekendste boeken op het gebied van candlesticks. Het is prijzig, maar als je wil verdiepen in het handelen op candlestick patronen dan krijg je hier wel snel meer inzicht mee.

Ik ben het eens met hoop dat je ook op internet veel info kunt vinden, maar de kwaliteit van de informatie is niet altijd duidelijk en het is ook vaak gefragementeerder, beetje hier, beetje daar.

Na het lezen van Steve Nison's boek ben je in ieder geval een stuk meer op de hoogte van candlestick patronen. Op Amazon staan ook een hoop reviews voor het boek trouwens: Japanese Candlestick Charting Techniques

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
6 years 2 weeks ago #7133 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic Boek: Japanese Candlestick Charting Techniques
Ikzelf gebruik maar een paar prijsactie patronen
Pinbar , engulfing, Harami, en fakey breakout. deze patronen ken ik door en door.
Voor mij is dit meer als genoeg.

More
6 years 2 weeks ago #7134 by Tim-
Hey,

Thanks voor de reacties, het boek is meer voor als ik met het OV onderweg ben naar me stage, reistijd bedraagt 1 uur heen en 1 uur terug, dus heb genoeg tijd om te lezen :) , de prijs maakt me niet zozeer uit, zolang het maar goede informatie bied (waar ik nu wel overtuigd van ben).

Ook price action ga ik zeker onder de loep nemen, aangezien ik als stagiair toch nog niet heel veel te doen heb, kan ik daar ook genoeg leer tijd in steken.

Nogmaals bedankt!

• De-TradeManager
  • De-TradeManager's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
5 years 11 months ago #7233 by De-TradeManager
Replied by De-TradeManager on topic Boek: Japanese Candlestick Charting Techniques
Je kunt in mijn Renko Café E-bieb het E-book gratis 'lenen'

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.164 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl