Topic-icon MT4 Programmeur Gezocht

More
5 years 5 months ago #7745 by Tim144
MT4 Programmeur Gezocht was created by Tim144
Hallo Allen,

Ik heb een zelf ontwikkelde indicator, en heb deze enige tijd geleden laten programmeren voor MT4. Werkt erg goed!!

Er zijn nog wat aanvullingen te maken, en dan over naar een EA.

De programmeur die de indicator destijds heeft gemaakt, heeft het blijkbaar erg druk (3 maanden voor een EA van 10 uur werk, 7 herinneringen, etc.)

Ik ben dus op zoek naar een andere MT4 programmeur. Daarvan zijn er honderden te vinden op het internet, maar ik weet niet welke goed/betrouwbaar zijn.

Kun jij me een ervaren, goede, betrouwbare MT4 programmeur aanraden?

Met vriendelijke groet,

Tim

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 5 months ago #7753 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic MT4 Programmeur Gezocht
Ik zou je gewoon gaan inlezen in een strategie die je zelf uit moet voeren.. EA laten draaien klinkt allemaal heel leuk... Lekker makkelijk geld verdienen. Maar het werk niet en er is nog nooit 1 EA geweest die op langer termijn winstgevend is. Dus neem dit advies aan en ga jezelf inlezen in strategieën en stop met het geloven in het onmogelijke.

Price action day trading

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
5 years 5 months ago #7759 by Generaal-Goudvis
Replied by Generaal-Goudvis on topic MT4 Programmeur Gezocht
Honderd procent eens......

Een EA of iets dergelijks kan je helpen, maar volledig autonoom draaien....gaat niet vliegen.

Groet

GG

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT

More
5 years 5 months ago #7766 by Tim144
Replied by Tim144 on topic MT4 Programmeur Gezocht
OK. Dank voor je mening.

Het lijken wel religieuze dogma's. Direct in de kiem smoren zo'n topic.

Dit is dus niet de site waar ik moet zijn.

More
5 years 5 months ago #7767 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic MT4 Programmeur Gezocht
Ehhh.... ik snap je argumentatie niet zo...

Ze geven wat cru aan dat vertrouwen op EA's risico's en nadelen kent. Da's toch niet in de kiem smoren?

Ik denk dat EA's wel degelijk nut hebben, maar je moet ze wel combineren met common sense en analyse van marktcondities. Alleen dan voorkom je dat een veranderende markt je winsten weer opvreet.

Een EA die zichzelf (tijdelijk) uitschakelt tijdens bepaalde marktcondities zal zeker een bepaald nut kunnen hebben, maar een EA zal het qua flexibiliteit afleggen tegen goed nadenken over de markt.

More
5 years 5 months ago #7768 by Tim144
Replied by Tim144 on topic MT4 Programmeur Gezocht
Hi Seasalt,

Dank voor je bemiddelende woorden.

Als ik onderstaande moet lezen als "risico's en nadelen aangeven":
- het werk niet
- stop met het geloven in het onmogelijke
- gaat niet vliegen

Hahaha. Dan vraag ik me welke reacties er komen om wel iets in de kiem te smoren.

Ik dacht dat een forum was om ideeën te delen, om met elkaar verder te komen. Wijzen op risico's en nadelen, prima. Maar dit getuigt op geen enkele wijze op het openstaan voor andermans ideeën.

Ik wens jullie allen veel succes.

More
5 years 5 months ago #7769 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic MT4 Programmeur Gezocht
Ik probeer je te behoeden voor de gedachten om gouden bergen te verdienen met automatisch traden. Het is gewoon echt zonde van je energie om daar tijd in te steken. je zal niet de enige en de laatste zijn die denkt dat je een goede EA kan bouwen/gebruiken om geld te verdienen in de forex.

Ik ben het wel eens met Seasalt, dat EA's je zouden kunnen helpen, maar dan nog is het zien van prijssignalen bij welke strategie dan ook niet het moeilijkste van traden. Moneymanagement, ervaring en emotie beheersen zijn nog veel belangrijker.

Price action day trading

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.205 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl