Topic-icon welk Forex boek?

• ronaldstolk
  • ronaldstolk's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 1 week ago #8260 by ronaldstolk
welk Forex boek? was created by ronaldstolk
Hallo

Ben sinds een maand me in 't verdiepen in traden en dan met name Forex. Ik heb al heel veel info o.a. van Forexinfo.nl gehaald, maar ik zou het ook wel prettig vinden een naslagwerk achtig iets te hebben. het moet wel NL talig zijn. Nu weet ik dat er diverse boeken zijn (Forex voor ambitieuze beginners van Jelle Peters, Geld verdienen met valutahandel van Semper Augustinus (moet nog uitkomen geloof ik?, de kunst van het traden van Luijcks/Grundmeijer). Welk boek zou ik moeten hebben? Ik heb dus op zich al wel heel wat basiskennis vergaard, heb inmiddels enkele 100-en uren studeren erop zitten, maar mis het echte 'totaalplaatje-overzicht'.

Ben benieuwd naar jullie tips!

Groet

Ronald

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 1 week ago #8262 by Tokkes
Replied by Tokkes on topic welk Forex boek?
Het boek van Jelle was zeer goed als inleiding en overzicht bij het starten.
Ook babypips.com is een aanrader.
Groetjes

Een gemiste trade is geen ramp. De trades die je wel doet, doen er toe!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.136 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl