Topic-icon Forex mentor pro

• R.schalken
  • R.schalken's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 2 weeks ago #8421 by R.schalken
Forex mentor pro was created by R.schalken
Beste,

Bij deze de vraag of een van jullie ervaringen heeft met Forex Mentor Pro?
Aangezien ik nog redelijk nieuw ben met Forex is dit misschien wel een duwtje in de rug om serieus te gaan handelen aangezien ze veel analyses aanbieden en ze het je ook aanleren.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 2 weeks ago #8422 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Forex mentor pro
Ziet er best prima uit. Zelf geen ervaring mee. Kon alleen niet zo snel vinden of je eenmalige moest betalen, of dat je per maand betaald. Die trial voor 1 dollar zou ik gewoon doen. Dan ervaar je het het beste..

Price action day trading

• R.schalken
  • R.schalken's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 2 weeks ago #8428 by R.schalken
Replied by R.schalken on topic Forex mentor pro
Ik heb de $1 trial gedaan. ben vandaag mezelf er in gaan verdiepen.

Staat zeer nuttige informatie op al helemaal voor een beginner.
maar ook voor de meer ervaren trader die zijn strategie bij wil schaven.

aanrader tot nu toe! ;)

More
3 years 10 months ago #9745 by Emielio
Replied by Emielio on topic Forex mentor pro
Ik ben erg benieuwd naar hun diensten. En wat zijn de 3 trading systemen die ze aanbieden? Is het daytrading / long term / scalping?

• Lotsofjazz
  • Lotsofjazz's Avatar
  • Yoda
  • Yoda
  • Marco's FMP Trading
More
3 years 10 months ago #9758 by Lotsofjazz
Replied by Lotsofjazz on topic Forex mentor pro
Hoi Emielio,

Even herhalen wat ik in mijn blog thread al had verteld.

Ik ben al een jaar of 5 lid van FMP, alleen met grote tussenpozen actief geweest, steeds voor een paar maanden..Ik heb eerst de 14 dagen trial gedaan, en daarna meteen een maandelijks lidmaatschap van 25 dollar geloof ik, nadat ik een tijdje was gestopt een aanbieding gekregen voor een life time membership voor een eenmalige betaling (225 dollar of zo), en die heb ik met beide handen aangegrepen.

In principe 3 strategieen worden je daar geleerd:

1, de M1 en M2 break out strategie van Marc Walton, hoewel de M1 London break out niet meer gebruikt wordt

2. De Earth & Sky Strategie van Pierre Duplessies, werkt op zich goed ALS je gedurende de dag de kaarten in de gaten kunt houden. Werkt in principe op het vast stellen van de trend mbv twee ema's en wekelijks bepalen van een 'trading zone' mbv fibonaci retracement op de 4H en daily, entries na een conformatie op lagere timeframes. Ik vind alleen zijn templates erg druk want naast fibonaci zitten er ema's in, grid lijnen, trendlijnen, alarmen en weet ik niet wat..

3. STT, Simple trend trading, werkt inderdaad heel simpel, maar om de beste setups er uit te pikken is een kunst. Wel fijn dat de kaarten er schoon uitzien, met maar twee ema's en verder niks. werkt puur op price action.

Bijna dagelijks worden er blog posts geplaatst volgens een vast schema, Marc Walton en Omar Eltouki bespreken de 'week ahead' op zondag, met een update op woensdag geloof ik, Marc doe het nog af en toe, meestal Omar, met duidelijk de M2 strategie.

Pierre is een grappige kerel uit Zuid Afrika, die op dinsdag en vrijdag de E&S mogelijkheden bespreekt.

Voorheen was ook Dean Saunders actief mentor (was een van de founders van FMP) van hem komt de STT strategie, die ook goed zou moeten werken voor mensen die weinig tijd hebben, op de daily en 4H werkt deze het beste, en je hoeft alleen bij candle close even de kaarten te bekijken en je trades te managen. Dean Saunders was degene die Marc Walton heeft laten inzien dat af en toe een trade plaatsen op analyse van de lange timeframes, uiteindelijk beter werkt dan constant achter je PC zitten en bij elke move op de markt in de stress te schieten.

Op maandag en donderdag plaatst een zekere Judith Walker een blogpost zonder video, met vooral hoe en waarom van de fundamentals. Gaat wat dieper dan Omar/Marc en Pierre en voor mij vaak ook niet goed te volgen.. maar ik blijf ze wel lezen want als je de fundamentals gaat begrijpen kun je nog nauwkeuriger en kritischer worden in de trades die je wel en niet moet pakken.

Voor de gevorderde trader is er de Winners Inner circle en de Portfolio Theory van FotisPapatheofanous, ik weet alleen niet hoe actief dat gedeelte nog is, Fotis is namelijk samen met Marc Walton een nieuwe website gestart Fotis Trading Academy, ik denk een heel goede website voor traders die echt full time professional willen worden, ik heb het even bekeken, maar het voert mij op dit moment wat te ver om daar te gaan starten, eerst de basics maar eens onder de knie krijgen.

Scalpen wordt NIET toegepast en door FMP sterk afgeraden, evenals het automatisch traden mbv EA's waar je op het internet mee doodgegooid wordt. Maar EA's die je helpen met het managen van je trades is natuurlijk prima.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.231 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl