Topic-icon The Hague Trading Room Blog

• m_luijckx
  • m_luijckx's Avatar Topic Author
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Mechanical Trader - TrendFollower
More
8 years 10 months ago #1197 by m_luijckx
The Hague Trading Room Blog was created by m_luijckx
Vandaag was een mooie dag. Zoals je links kunt zien staan beide accounts in de plus. YESS EINDELIJK!

Op m'n hoofd account (acocunt 1) ben ik deze maand van -10% naar +1% rendement gegaan. Sinds vorige week heb ik er een 2e account bij waar ik met een iets andere versie van m'n strategie trade. Deze versie heeft meer winnende trades, wat alleen mentaal al erg fijn is.

Vandaag met account 1 begonnen met een verliezende trade (-41,1 pips), gevolgd door een winnende trade (+92,3 pips). Deze winnende trade heb ik eigenlijk te vroeg gesloten.. Ik wilde dit aantal pips niet meer laten gaan omdat ik hiermee eindelijk in de plus zou komen te staan. Gemengde gevoelens dus over die trade.

Op account 2 had ik 2x een winner, eenmaal +40,1 pips, en eenmaal 40,2 pips.

Al met al een mooie dag dus.

www.TheHagueTradingRoom.nl

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• m_luijckx
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 10 months ago #1397 by m_luijckx
Replied by m_luijckx on topic The Hague Trading Room Blog
Hieronder een bericht van gister:

Vandaag was echt een topdag. Twee trades gedaan (één op elke account). Account 1. 76,4 pips en account 2. 39,8 pips, samen dus goed voor 106,2 pips! De EUR/USD zit de hele dag al in een mooie stijgende trend. Ik kon vanmorgen om 10.00u op deze geldtrein stappen. Achteraf had ik met account 1 mijn orginele profit target van 150 pips ruimschoots kunnen halen.. Helaas kwam toch de angst om m’n winst kwijt te raken en heb ik te vroeg verkocht. Blijft lastig die lange ritten maar hier leer ik natuurlijk wel weer van en werk hier dan ook weer aan om zo steeds langer een trend te kunnen pakken. Al met al een mooie score!

Anyway, na afgelopen vrijdag, wat mijn lastigste trading dag ooit was, was dit een van mijn mooiste dagen tot nu toe. Één fout dus door te vroeg te verkopen, maar voor de rest alles perfect als een robot uitgevoerd.

Ik merk echt dat ik vooruitgang boek en elke week beter word in deze topsport. Vooral na vorige vrijdag voelde ik me erg sterk doordat ik zo’n lastige dag toch goed doorstaan heb, zowel mentaal als verlies in m’n account. Mijn constante zelfanalyse en verbetering werken dus echt. Dat motiveert enorm!

Meer info, zie TheHagueTradingRoom.nl

More
8 years 10 months ago #1398 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic The Hague Trading Room Blog
Zou je wat meer je analyses kunnen toelichten hoe en waarom je instapt.. charts en signalen erbij en zo ?? Ben ik erg benieuwd naar namelijk.

More
8 years 7 months ago #2133 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic The Hague Trading Room Blog
Rustig hier in je blog en op the hague trading room. Nog steeds druk met traden martijn?
Binnenkort weer eens een update? Ben wel benieuwd hoe het je nu afgaat.

• m_luijckx
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 7 months ago #2159 by m_luijckx
Replied by m_luijckx on topic The Hague Trading Room Blog
Ha Jules!

Long time no speak..! bloggen doe ik inderdaad nauwelijks (eigenlijk: niet) meer aan. Weet dat het leerzaam kan zijn voor anderen, maar focus me vol op het traden, wat ik overigens nog steeds fulltime doe. Gaat erg goed en we (doe veel samen met Rep.) maken grote stappen.

How 'bout you? Jij tussen de kuikens door nog actief bezig met forex?

Gr. Martijn

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.185 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl