Topic-icon Forex Blog Jzzl

More
8 years 2 months ago #3286 by jzzl
Forex Blog Jzzl was created by jzzl
Hallo beste Forexers,

Ook ik heb besloten om een forex blog bij te gaan houden. Een uitstekende manier om jezelf te verbeteren in de moeilijke wereld van toppen en dalen.

Maar voordat ik hier aan ga beginnen zal ik eerst iets over mijzelf vertellen.

Mijn naam is Jelle, ik ben 19 jaar. Ga komend jaar algemene sociale wetenschappen studeren in utrecht.
Waarom doe ik aan Forex? Dat was de eerste vraag die bij mij opkwam toen ik 2 maanden geleden met plus500 in aanraking kwam. Ik heb nooit de ambitie gehad om rijk te worden. Daarnaast ben ik eigenlijk tegen elke vorm van ''geld verdienen met geld'', aangezien het niks toevoegt aan onze samenleving.
Nu zullen jullie waarschijnlijk denken: ''wat ingodsnaam kom je hier dan doen?''

Begrijpelijk :laugh:

Maar ik begon tijdens mijn demo-trades op plus500 na te denken. Wat wil ik later?

Rijk worden? nah... mag, als het komt aanwaaien. :PP maar voornamelijk een comfortabele leefwijze met de nadruk op gezondheid.
Gelukkig zijn? mwa, wie wil dat nou niet, dat is een rare vraag, dus: Ja
arm zijn? neej...
Wereldverbeteren? Ja, graag er gaat nogal wat mis in de wereld vandaag de dag (*kuch*understatement*kuch*)

Toen kreeg ik een idee! Wat nou als ik nou zo goed in forex kan worden waardoor ik een comfortabele levenstijl zo kunnen veroorloven en in de tijd waar de rest van de mensen aan het werk zijn (en ik dus ook, zonder Forex), mijn overige geld in studie en projecten kan investeren die wel degelijk iets toevoegen aan onze wereld.

Toen ik dit had bedacht ben ik begonnen met lezen op het internet. Ik las verhalen over mensen die pas na 12 jaar winst begonnen te maken. Ha, dacht ik, jij maakt mij niet bang (waarom niet? 19+12=31, genoeg tijd dus).
Al snel kwam ik op dit forum, opzoek naar een systeem wat mij uiteindelijk weinig tijd zou kosten, maar een aardig rendement zou kunnen opleveren. En die was hier:

Phoenix!

Geweldige tutorial. Maar toch een beetje magertjes... Ik wilde meer! Dus ik ben opzoek gegaan naar meer informatie over de phoenix methode. vrij snel zag ik de kosten, dat werd hem dus niet.

Gelukkig heb ik een goede vriend: Google. Google gaf mij Phoenix voor helemaal niets, want daar heb je vrienden voor. (gelukkig met dezelfde opvatting over het vrijelijk verspreiden van informatie van mensen voor mensen)

Nu twee maanden verder heb ik van de 160 dollar waar ik meebegonnen ben nog zo'n 100 over. daartussen zat ook 3 weken vakantie. Ik ben niet ontevreden erover, het is leergeld. Maar een demo account is echt niets voor mij, ik heb daar te veel computerspelletjes voor gespeeld om nog te doen alsof het om echt geld gaat.

Ik zal hier komende maanden mijn trades plaatsen, mijn lessen leren en mijn resultaten posten!

Kritiek, hulp, tips en afbranders, hier mag het allemaal!

Dank u!

Ik ben geen groentje! Ik sta Rood!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 2 months ago #3287 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Forex Blog Jzzl
Goed man, weer een blog om te volgen. Leuk dat je ook Phoenix gaat doen.
Nog een tip.. Lees het boek over trend traden van Michael Covel.
Deze sluit hier mooi op aan.

Succes!

• Ultimate-strategy
  • Ultimate-strategy's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 2 months ago #3289 by Ultimate-strategy
Replied by Ultimate-strategy on topic Forex Blog Jzzl
Jo welkom Jzzl

Wens je veel succes

"Cut your losses and let your profits run"

More
8 years 2 months ago #3290 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Forex Blog Jzzl
Je doet me denken aan mijn zoon (die ook in Utrecht studeert)... B)

Succes!

More
8 years 2 months ago #3294 by Jelle
Replied by Jelle on topic Forex Blog Jzzl
Wat een leuke openingspost voor een nieuw forex blog!

Werd er helemaal optimistisch en vrolijk van (terwijl ik juist een beetje misselijk ben, omdat ik iets verkeerds heb gegeten; don't ask). Alleen al de reden waarom je je op forex gestort hebt - financieel onafhankelijk worden zodat je je tijd kunt gebruiken om de wereld een stukje beter te maken - maakt al dat waarschijnlijk iedereen het je van harte gunt dat je vierkant slaagt (het liefst voor je 31ste dus :)

Leergeld hoort er inderdaad bij als je wilt leren forex traden, maar juist doordat je tegenwoordig van die lage limieten hebt is dat leergeld de afgelopen anderhalf jaar aanmerkelijk naar beneden geschroeft.

Zeer benieuwd naar je trades en zal naar hartelust feedback (en soms een afbrander) geven! :)

Goooooooooooooo Jzzl!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.165 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl