Topic-icon Mijn briljante en minder briljante actie's.

More
14 years 1 month ago #5599 by Jelle

Wat me opvalt is dat ik aan begin van de week vaker winst maak dan aan het eind van de week.

Heb je bijgehouden hoe vaak dit al is voorgekomen? Of is het een vermoeden?

Denk je dat het iets mentaals is?

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jeroen
  • Jeroen's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Nadenken en stand houden
More
14 years 1 month ago #5603 by Jeroen
zou het kunnen omdat aan het einde van de week het nieuws uit amerika zorgt voor veel volatiliteit.
Aan het begin van de week is een trend (vaak) stabieler.
Misschien je stop te krap voor de volatiliteit aan het einde van de week?

Jeroen

• Meribra
  • Meribra's Avatar Topic Author
  • Junior Member
  • Junior Member
More
14 years 1 month ago #5605 by Meribra
Het is een vermoeden, zal het eens een keer goed op papier zetten. En het gaat natuurlijk om geen grote aantallen trades met een 10 trades per week.

En ik heb doorgaans korte stops (20 pips) en gaat vaak snel breakeven met een trailing stop van 15 of 25.

Food for thought dus. Al gaat het vandaag en gisteren niet goed. Sta deze week 65 pips in de min. Nog meer food.

• Meribra
  • Meribra's Avatar Topic Author
  • Junior Member
  • Junior Member
More
14 years 1 month ago #5634 by Meribra
Week ten einde en afgesloten met -66 pips door goede vrijdag (stond nog beroerder)....
Wat pech gehad met stoploss die op de pip nauwkeurig getriggerd werd, toen een ruimere stop geplaatst....die getriggerd werd. 1 Les geleerd een trailing stop werkt niet optimaal op een middag als vandaag, 2 keer met eigenlijk te weinig winst uitgestopt. 1 Keer weer ingestapt maar liet toch 20 pips liggen.....

Eerst maar eens weekend.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.032 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2024, All Rights Reserved

Forexinfo.nl

Handelen in forex en Contracts for Difference (CFD’s) is zeer speculatief en behelst een aanzienlijk risico op verlies. Dit soort handelen past niet bij alle investeerders, dus u moet er doordrongen van zijn dat u de risico’s volledig begrijpt voordat u begint met handelen. De inhoud op deze website kan veranderen en wordt enkel verstrekt met het oog op het assisteren van bezoekers bij het vinden van informatie over forex en andere financiele instrumenten en produkten. Forexinfo heeft redelijke inspanning verricht om ervoor te zorgen dat deze informatie accuraat is maar garandeert deze accuraatheid niet en accepteert ook geen enkele verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor verliezen of schade die geleden zou kunnen worden door gebruik en/of navolging van deze informatie. Alle informatie op deze website moet daarom worden gezien als 'te gebruiken op eigen risico' informatie.