Topic-icon trendvolger!

• richard363
  • richard363's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 11 months ago - 3 years 11 months ago #7208 by richard363
trendvolger! was created by richard363
-

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 11 months ago #7210 by Jelle
Replied by Jelle on topic trendvolger!
He Richard, welkom op het forum!

Altijd weer leuk om te lezen hoe mensen in aanraking zijn gekomen met traden, hun eerste stapjes zetten, evalueren, opnieuw beginnen, beter beginnen...je verhaal is denk ik voor veel traders heel herkenbaar en misschien nog wel daarbuiten ook. Als je ergens voor het eerst mee begint en je bent er enthousiast over dan doe je toch vaak maar wat, je gaat er helemaal voor en ineens is het 4 uur 's nachts op zondagavond en ben je er het hele weekend mee bezig geweest! lol.

Maar uit je verhaal blijkt ook dat je sindsdien wel de juiste stappen hebt gezet om een betere trader te worden. Stukje studie gedaan, daaruit dingen opgepikt, beter money management, een systeem uitgezocht dat bij je past, dat zijn belangrijke zaken. Dat je systeem nog niet helemaal perfect is maakt niet uit. Dat komt met de tijd, als je er kritisch naar blijft kijken.

Ik heb het boek en de reviews voor Trend Trading Set-Ups: Entering and Exiting Trends for Maximum Profit van L.A. Little even bekeken. Zelf kende ik zijn boeken nog niet, maar als je een trend trader bent (of wilt worden) lijkt het een goede keus. Beetje prijzig, dat wel - hij heeft ook goedkopere boeken geschreven, hehe - maar aan de andere kant, als het je echt verder helpt is $50 natuurlijk een schijntje.

Mocht je het inderdaad aanschaffen, post dan zeker in deze thread wat je ervan vond! :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• richard363
  • richard363's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 11 months ago - 3 years 11 months ago #7222 by richard363
Replied by richard363 on topic trendvolger!
-

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.157 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl