Topic-icon Median line study (Andrews pitchfork)

• k00tje
  • k00tje's Avatar Topic Author
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
More
8 years 8 months ago - 8 years 8 months ago #1272 by k00tje
Werd door iemand getipt daar eens naar te kijken.
De pitchfork zit standaard al in MT4 dus deze getekend op 4H, toen op de kleinere tijdsframes gekeken wanneer hij onder het midden van de fork kwam en ik met de trend mee kon inzetten wanneer hij weer omhoog ging (nu dus long gegaan)

Leverde 70 pips op (en nu helaas in mijn demo :( )

Hier wat meer info : www.median-line-study.com/andrews-pitchfork.html

Voor sommigen bekend voer, anderen doe ik er misschien een plezier mee.
Voor mij iig 1 om eens nader te onderzoeken.

Blauwe lijnen zijn de fork.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 8 months ago #1274 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Median line study (Andrews pitchfork)
Ik wens je veel succes met het bestuderen hiervan. Let wel op. Veel leesvoer op internet is alleen bedoeld om je geld uit de zak te kloppen en jou een boek aan te smeren.

Echt goed studie materiaal is er maar weinig.
Als er een winnende strategie was, dan zou iedereen die nu uitvoeren en dan was er geen markt meer. 10 % van de traders maken geen verlies.. 90 % dus wel..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.277 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl