Topic-icon Welke broker past bij mijn strategie?

• emirson
  • emirson's Avatar Topic Author
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
More
8 years 6 months ago - 3 years 10 months ago #2379 by emirson
Welke broker past bij mijn strategie? was created by emirson
v

Een Amateur heeft volatiliteit en Leverage nodig gedurende de dag om verliezen te kunnen boeken.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 6 months ago - 8 years 6 months ago #2383 by Jelle
Replied by Jelle on topic Welke broker past bij mijn strategie?
Niet alle brokers zijn inderdaad even blij met forex scalpers, waarbij overigens de definitie nog al eens wil verschillen. Wat versta jij bijvoorbeeld onder scalping? Hoe lang hou je de positie gemiddeld open?

Wat ik niet helemaal snapte is je verhaal over het automatisch uitstoppen. Je schrijft

En de belangerijkste ik zoek een broker die niet mijn posities automatisch sluit omdat ik 50% van mn kapitaal in de min zit,

. Bedoel je dat het regelmatig voorkomt dat je met je hele trading kapitaal in 1 trade zit? Dat zou namelijk wel heel erg riskant zijn.

Verderop schrijf je

stel als ik 1000$ stort en standaardlot size kies dan wil ik minimaal 80 pips in het spel kunnen blijven voordat ik stoped out wordt,, 20% dus minimaal

. Bij een standard lot is 1 pip $10. Dat betekent dat je dus een maximale bewegingsruimte van 100 pips zou hebben als je een Stadard Lot koopt na een storting van $1000. 80 pips als stop/loss betekent dat je dat je 80% van je kapitaal zou riskeren op 1 trade. Zou ik ten sterkste afraden.

Een broker vinden waar de spread op de gbp/jpy max 4 pips is, is denk ik erg lastig, omdat dit een currency cross is. Allebei de valuta worden standaard uitgedrukt in dollars, waardoor er dus eigenlijk 2 transacties moeten worden uitgevoerd om een positie in te kunnen nemen waar de dollar geen deel van uitmaakt.

Je zou qua broker FBS eens kunnen proberen. Ondersteunt Metatrader 4, staat scalping expliciet toe, en biedt een relatief hoge leverage van 500:1. Je krijgt bovendien 25% bonus over iedere storting.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• emirson
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
More
8 years 6 months ago - 3 years 10 months ago #2385 by emirson
Replied by emirson on topic Welke broker past bij mijn strategie?
v

Een Amateur heeft volatiliteit en Leverage nodig gedurende de dag om verliezen te kunnen boeken.

More
8 years 6 months ago #2389 by Jelle
Replied by Jelle on topic Welke broker past bij mijn strategie?
Het maakt voor de bonus bij fbs niet uit of je nu pas stort als je al 3 maanden een account hebt. Sterker nog, je krijgt bij fbs een bonus over iedere storting, tot een max van $10.000.

Van wat ik over je strategie lees is hij inderdaad erg riskant, maar goed. Ik raad je in ieder geval aan om niet teveel van je kapitaal te riskeren per trade. Over het algemeen in ieder geval niet meer dan 3%.

Misschien slim om een forex blog bij te houden, zodat je makkelijk feedback kunt krijgen op je trades.

Succes in ieder geval!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• emirson
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
More
8 years 6 months ago - 3 years 10 months ago #2390 by emirson
Replied by emirson on topic Welke broker past bij mijn strategie?
v

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.169 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl