Topic-icon Grafieken in andere tijdzone bekijken

• De-TradeManager
  • De-TradeManager's Avatar Topic Author
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 5 months ago - 8 years 5 months ago #3056 by De-TradeManager
Grafieken in andere tijdzone bekijken was created by De-TradeManager
Ben een beetje aan het knutselen geweest om mijn dagelijkse candles te laten sluiten wanneer NY sluit. Dit deed ik door de grafiektijd (GMT+1) te veranderen naar GMT-4. Het enige dat echter veranderde waren de tijden onder de grafiek. Heeft iemand ervaring met het aanpassen van grafieken naar de USA tijd en wel zo dat de dagcandle gelijk sluit met NY closing? :unsure:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 5 months ago #3057 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Grafieken in andere tijdzone bekijken
Ik heb er een ander platform naast runnen vanwege die tijden.

More
8 years 5 months ago #3061 by Seasalt-McFish
Momenteel draai ik een demo van ForexYard naast mijn FY MT4-platform.

Het voordeel van hun eigen platform is dat je zelf de tijdzone kunt instellen, in tegenstelling tot bij een metatrader-platform.

Je kunt natuurlijk ook gewoon een broker erbij nemen die wel jouw ideale tijden hanteert. Ik vind zelf het kunnen instellen van de tijdzone bij dat ForexYard platform wel prettig, ook al trade ik liever met hun MT4.

Snap eigenlijk echt niet dat metatrader nog steeds koppig vasthoudt aan hun politiek van vaste tijden.

• De-TradeManager
  • De-TradeManager's Avatar Topic Author
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
More
8 years 5 months ago #3067 by De-TradeManager
Replied by De-TradeManager on topic Grafieken in andere tijdzone bekijken
Heb weinig ervaring met metatrader. Werk met prostation van WHS (mijn broker) met dit platform kun je wel de tijdzones veranderen alleen als ik dan de grafieken van het zelfde pair naast elkaar laat draaien, zit er geen verschil tussen, behalve de tijd die erboven staat vermeld. Mijn gedachte was (is) dat als de tijd ingesteld is op de US tijdzone dat de grafiek dan op een ander punt de dag opent. Maar wellicht zie ik dit wel helemaal fout. Feit is dat de beste handelstijden met de meeste volatiliteit toch tussen 09.00 en 17.00 uur onze tijd (GMT+1) liggen.

More
8 years 5 months ago #3070 by Seasalt-McFish
Ik ben ook nog niet zo wakker geweest om te wachten op het moment dat een nieuwe CS begint op de daily...

Dat is de enige manier om te kijken of de stick zelf veranderd, maar volgens mij werkt het wel. Je ziet alleen vaak weinig verschil omdat in die tijd niet veel actie is.

Ik ga er de komende week eens op letten.

More
8 years 5 months ago #3084 by Seasalt-McFish
Het werkt dus niet, want de candlestick opende op een andere tijdzone niet netjes om 0:00 uur....

Ik ben er dus nog niet achter hoe dat nou zit, maar ik wil wel op de een of andere manier iets voor elkaar zien te krijgen dat ik zelf kan bepalen wanneer een CS opent.

Misschien in Excel?

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.181 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl