Topic-icon Hoe bouw je een EMA op?

• Seasalt-McFish
  • Seasalt-McFish's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 3 months ago #3143 by Seasalt-McFish
Hoe bouw je een EMA op? was created by Seasalt-McFish
Ik zit even met een vraagje over EMA's

Ik wil wat gaan knoeien met de opzet daarvan en ze gaan omschrijven naar andere timeframes, maar vraag me af hoe ze aan een EMA komen, dus welke verdeelsleutel er standaard wordt gebruikt om tot een EMA te komen?

Iemand meer info?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 3 months ago #3144 by Jelle
Replied by Jelle on topic Hoe bouw je een EMA op?
We hadden het er al even over in de chat, en de verdeelsleutel die ik ken is dus degene waarbij de laatste sluitingsprijs wordt vermenigvuldigd met het aantal periodes, de een na laatste sluitingsprijs met het aantal periodes -1, de volgende met het aantal periodes - 2 enz.

Dus bij 10 periodes wordt de laatste sluitingsprijs met 10 vermenigvuldigd, de een na laatste met 9, de daarna laatste met 8 enz. Uiteindelijk deel je het totale getal dan door de som van 10x9x8x7x6x5x4x3x2x1 = 55.

Ik weet eigenlijk niet of er ook nog andere verdeelsleutels gebruikt worden. Iemand anders?

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

• Seasalt-McFish
  • Seasalt-McFish's Avatar Topic Author
  • Yoda
  • Yoda
More
8 years 3 months ago #3145 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic Hoe bouw je een EMA op?
Thnx Jelle.

Mochten er nog meer zijn met info: be welcome!

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.135 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl