Topic-icon Zulutrade

More
8 years 3 months ago #3172 by Edbeleg
Zulutrade was created by Edbeleg
heeft iemand ervaring met Zulutrade?
Ik heb zins begin dit jaar een account lopen.
Na wat slechte signaalaanbieders draait het inmiddels aardig.
Wellicht dat er andere zijn die ook via Zulu traden en het uitwisselen van ervaring kan dan geen kwaad lijk me.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 3 months ago #3174 by Jelle
Replied by Jelle on topic Zulutrade
Ik weet dat ans (ivforex) hier veel mee bezig is. Ze houdt er ook een blog over bij. forex blog ivforex

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 3 months ago #3176 by ivforex
Replied by ivforex on topic Zulutrade
Edbeleg schrijft:

heeft iemand ervaring met Zulutrade?
Ik heb zins begin dit jaar een account lopen.
Na wat slechte signaalaanbieders draait het inmiddels aardig.
Wellicht dat er andere zijn die ook via Zulu traden en het uitwisselen van ervaring kan dan geen kwaad lijk me.

Hoi Edbeleg.
Ben idd een hele tijd actief geweest als signaalprovider, echter heb het de laatste maanden even stilgelegd (moest even wat anders doen)...in zoverre...wel af en toe zomaar voor de fun wat trades ingezet, maar had even geen volgers dus deed dat alleen om mijn account actief te houden.

Trade jij via zulu als volger? Of als signaalaanbieder?

Ans

More
8 years 3 months ago #3180 by Edbeleg
Replied by Edbeleg on topic Zulutrade
Nu in eerste instantie als volger maar wellicht, bij een succesvolle strategie, ook als signaalaanbieder.
Wat vindt jij, Ans, van het systeem. Denk je dat iemand daar uberhout succesvol mee kan zijn?

More
8 years 3 months ago #3186 by ivforex
Replied by ivforex on topic Zulutrade
Edbeleg schrijft:

Nu in eerste instantie als volger maar wellicht, bij een succesvolle strategie, ook als signaalaanbieder.
Wat vindt jij, Ans, van het systeem. Denk je dat iemand daar uberhout succesvol mee kan zijn?

Ja ik denk het zeker wel.
weet eigenlijk nu niet zo precies of het nog zo druk bezocht wordt daar.
Verdiensten telde wel leuk op, maar moest wel heel lang op m,n uitbetaling wachten 6 weken....

More
8 years 3 months ago #3223 by Dann0s
Replied by Dann0s on topic Zulutrade
6 weken uitwachten op een uitbetaling, nee dankje ik zoek naar een andere broker =)
Zelf heb ik zulutrade ook uitgeprobeerd en ik maakte er een groot verlies mee.
Niet omdat ik de verkeerde aanbieders koos, maar omdat ik een standaard lotgrootte koos.

Veel winst valt er naar mijn mening niet mee te halen, hooguit 20% per jaar.
Het is maar wat je voor ogen hebt :)

More
8 years 3 months ago #3245 by Edbeleg
Replied by Edbeleg on topic Zulutrade
Nou ik heb dezelfde ervaring. vandaar de vraag.

More
8 years 3 weeks ago #3883 by markhichaam
Replied by markhichaam on topic Zulutrade
Ik denk dat dit totaal afhangt hoeveel je er zelf ook aan doet.
autotraden is natuurlijk niet 100% autotraden want je moet zelf je signalproviders(voetbalspelers) in de gaten houden en eventueel ontslaan of nieuwe aannemen. zorg dat je het beste team hebt die elkaar versterkt en zorg dat je niet teveel HIGHRISK aanbieders hebt en natuurlijk niet teveel signal providers hebt die in het zelfde valuta handelen.

zelf ben ik ook signal provider en met een drawdown van 39% en winst van 98% behaal ik op jaar basis meer winst dan de meeste handelaren die zelf handelen.
check zelf maar

groeten Mark

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.237 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl