Topic-icon kopen scalping indicator

• michel
  • michel's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 5 months ago #5606 by michel
kopen scalping indicator was created by michel
Hallo. Ik heb ff een vraag over het kopen van een indicator/systeem.
Ik krijg regelmatig email van aanbieders van indicatoren en systemen.

Nu kreeg ik laatst weer een email van Rita Lasker(ken haar niet verder) over een scalping indicator/systeem. Deze koste volgens 99 dollar.
Nu lijkt dit wel interessant maar wat is jullie advies hierover?

Ik zeg interessant omdat ze bepaalde adviezen er bij gaven zoals klein traden en niet hebberig worden, discipline enz.. En ze zeiden er ook wel bij dat dit ook niet de heilige graal is.

Kan ik misschien zo'n systeem kopen/proberen en misschien verder ontwikkelen of zeggen jullie van niet doen en zelf een systeem ontwikkelen.

Mvg Michel

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• michel
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 5 months ago #5607 by michel
Replied by michel on topic kopen scalping indicator
Dit is de website wwar het staat: www.forexultrascalper.com

Mvg

More
7 years 5 months ago #5610 by Jelle
Replied by Jelle on topic kopen scalping indicator
Het lastige aan dit soort forex bots is dat je er eigenlijk pas achter komt of je er iets aan hebt door het te kopen. Bij een scalping bot zoals deze is het best mogelijk dat het je het traden wat makkelijker maakt, maar ik zou er zeker niet teveel van verwachten.

Het is toch altijd beter om zelf iets te ontwikkelen, bijvoorbeeld met MQL voor MetaTrader (daar zijn hier op het forum verschillende topics over, maar voor MQL leren is het topic van Jonkie het beste (volg de link).

Als je een EA zelf ontwikkelt kun je erin stoppen wat je wilt en weet je ook veel beter wat je er aan hebt; bovendien is zo'n EA te tweaken door de programmatuur aan te passen.

Tuurlijk, minder makkelijk dan gewoon een forex bot kopen, maar denk dat het uiteindelijk wel meer oplevert.

Benieuwd of anderen het hiermee eens zijn. :)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
7 years 5 months ago #5614 by mvsbab
Replied by mvsbab on topic kopen scalping indicator
Ik gebruik zelf Fapturbo.
Laatste 2 maanden wel verliezen gekend, maar er zit toch echt een stijgende lijn in.
Op www.myfxbook.com/de/members/FAPTURBO/fapturbo54/200438 is het live account te volgen van Fapturbo zelf. Dit komt echt overeen met mijn resultaten.

Zeer belangrijk !!! Ga na een low spread broker. (bij voorkeur voor FT een 5 digitsbroker)
Ik was ook zo eigenwijs om op m'n oude broker Fapturbo te zetten, maar de spreads verdampte alle positieve resultaten.
Nu zit ik bij dezelfde broker als FT. met een start van slecht $ 100 ( +/- € 80)

Veel systemen boeken goede resultaten, maar gaan na verloop van tijd achteruit of worden zelfs negatieve.

Fapturbo heeft nu ook (bij de prijs in) Fapturbo Ichimoku, hier kan je instellen dat de instelling van FT vandaan komen. Dit zit er ook aan te komen voor de oude Fapturbo.

Waarom de 'reclame' voor Fapturbo. Na mijn weten is Fapturbo en Megadroid de enige die hun product NIET als een paar schoenen verkopen. Schoen lopen goed maar zijn aan slijtage onderhevig, door de (markt) omstandigheden. Bij FT en MD krijg je gratis de schoenmaker erbij.

FT en MD geven steeds (gratis) updates en spelen op de markt in.

Let op, FT handelt tussen 22.00 en 01.00 NL tijd. Dus het is handelen terwijl je slaapt. Of misschien kan je daar niet van slapen. ( Ik moest er aan wennen)

Ik zelf koop geen systeem die niet verder ondersteund wordt.
En zoals ik het lees, is het bij Rita schoen / ea verkopen en dat is het.

More
7 years 5 months ago #5616 by Trader41
Replied by Trader41 on topic kopen scalping indicator
Welke Broker is het beste voor de Fabturbo?

Gr Trader41

• michel
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 5 months ago #5617 by michel
Het is wel een volledige cursus en moet er nog ff bij zeggen dat het geen robot is maar een manueel systeem.
Ook heb je een 30 dagen geld terug garantie en ondersteuning bij vragen.

Ook de rest van de info op de website lijkt op een goed en serieus systeem en ook betrouwbaar , maar daartegen soms ook weer te mooi om waar te zijn.

Zal zeker ook eens jouw website bekijken over Fapturbo trader 41.

p.s. de phoenix-methode is toch ook een gekocht systeem?

• michel
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 5 months ago #5618 by michel
Sorry, bedoel niet trader 41 maar mvsbab

More
7 years 5 months ago #5621 by mvsbab
Replied by mvsbab on topic kopen scalping indicator
Hoi Michel,

De website is een live handelsaccount van Fapturbo (zeggen ze)
Het fapturbo handelen staat op (momenteel versie 54) www.myfxbook.com/de/members/FAPTURBO/fapturbo54/200438
De nieuwe Fapturbo Ichimoku staat hier www.myfxbook.com/members/FAPTURBO/fapturbo-ichimoku-aggressive/200454
Dit is dus niet mijn account, maar mijn robot handeling komen heel aardig overeen.

Ik zit nu bij dezelfde broker als Fapturbo. myfxchoice.com/
Vanaf $ 5000 heb je gratis VPS bij deze broker.
Ik heb voor deze broker gekozen omdat daarmee ook de resultaten geclaimd worden, die ze behaald hebben. Zeer lage spread. Maar let op!!! Handel alleen op de paren met een ' achter het paar.
bv. EURUSD' dit zijn low spread met commissie. Alleen te krijgen als je daar een fapturbo account opent. Dit kan je selecteren bij de aanvraag.

Minimale inzet $ 100. Winst is gemiddeld z'n 2% per dag. handeld alleen maandag t/m donderdag.
Ik draai hem op een vps bij Transip (onder Ubuntu 10.04 met Wine) € 11,90 p/m (€ 10 ex.btw)
Werkt prima.

Je hebt ook www.iamfx.com/ deze bied direct een gratis VPS, is ook een aanrader van Fapturbo uit. Maar ik heb toch voor de Myfxchoice gekozen, want dat is de broker waar ze zelf ook op handelen.

Zelf houd ik zulutrader in de gaten. Misschien dan ik daar later ook wat mee ga doen.
Zuludemo account loopt lekker.

Suc6

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.431 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl