Topic-icon Scalping voorschrijdend gemiddelde op 1min

• mvsbab
  • mvsbab's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 8 months ago #5615 by mvsbab
Hallo,

Ik zat eens bedenken, hoe je nu in een tradingrange, een EA kan laten scalpen. En als er een trend is toch ook niet al te grote verliezen pakken.

Dat bracht me op het idee om een MA Crossover op de 1 min te maken.

5 Ma kruist opwaarts over de 10 Ma = kopen (met sl=100 en tp=5)
5 Ma daalt door de 10 Ma = verkopen (met sl=100 en tp=5)

De posities kunnen dus ook tegen elkaar ingaan.
M.a.w. ze beschermen elkaar. In veel gevallen zullen ze beide winstgevend zijn, omdat de stop ver weg is en veelal keert de koers terug.
Mocht dat niet het geval zijn, dan zal de één richting stop gaan, en de andere dus bij ieder kleine pullback, winstgevend worden.
Het klinkt weer te mooi om waar te zijn, dus ik zal wel wat over het hoofd zien.

Zodoende heb ik deze ea's gemaakt. Met sufx.core.t3-ism.net/ExpertAdvisorBuilder/
Maar ik zit met het probleem, dat ik niet gelijktijdig een short en long positie kan open, met deze EA.
Het zal waarschijnlijk met een Magicnummer te maken hebben. Maar zo er ver ben ik nog niet met EA's maken.

Ik draai het nu op 2 demo accounts. 1 account long en andere short en op de korte termijn (draait net 1,5 uur) heeft het 50 pips opgeleverd.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de bestandjes kan aanpassen?
Of u mag hem van mij ook aanpassen.
Alvast bedankt.

Attachment MA_Cross_Long_.mq4 not found

Attachment MA_Cross_short_.mq4 not found

Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #5619 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic Scalping voorschrijdend gemiddelde op 1min
Heeft waarschijnlijk niet met je magic number te maken, je broker moet namelijk ondersteunen dat je short en long wil op 1 paar. Dat heet ook wel hedgen.

het magic number is om je ea van een andere ea te scheiden, mocht je 2 of meer ea's op 1 paar willen handelen.

• mvsbab
  • mvsbab's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
7 years 8 months ago #5620 by mvsbab
Replied by mvsbab on topic Scalping voorschrijdend gemiddelde op 1min
Hoi Jonkie76,

Als ik handmatig handel dan kan ik wel long en short tegelijk gaan in hetzelfde paar.
Dus ik denk dat er een beperking zit in de code.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.149 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl