Topic-icon MT4 EA doet onbedoelde trades in strateg tester

More
7 years 1 month ago #6470 by jippey
Ik heb een EA gemaakt die op een testaccount doet waarvoor hij gemaakt is, dwz hij neemt op het juiste moment een positie in, met bijbehorende s/l en t/p. Als ik deze EA test met de strategy tester, doet hij heel anders.

Iemand hier ervaring mee?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #6471 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic MT4 EA doet onbedoelde trades in strateg tester
Dit heb ik ook vaak meegemaakt en weet er de oorzaak ook niet van.

Probeer hem ook maar eens uit bij een andere broker bij de een is de ea winstgevend en bij de andere blaast ie je hele account op.

More
7 years 1 month ago #6472 by jippey
wat ik eigenlijk bedoel: op een testaccount doet hij precies wat hij moet doen: als de criteria voor het openen van een positie OK zijn opent hij een positie. Maar in de strategy tester doet hij heel raar, opent posities op rare momenten en met verkeerde stop losses etc.

More
6 years 10 months ago #6660 by deVries
Je zou je history data eens moeten gaan checken. Best mogelijk dat je nieuwe data hebt gedownload en dat de open/hoog/laag/slot/volume data van de hogere timeframe niet overeenkomt met de totale data in dezelfde tijdsperiode op lagere timeframe
.
ook moet je weten dat de spread in strategytester constant zal zijn dat is niet zo bij de meeste accounts

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.195 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl