Topic-icon Londons high noon

More
6 years 8 months ago #6717 by maartz
Londons high noon was created by maartz
Heren,

Ik zit eens een beetje te hobbyen met de London high noon strategie zoals die hier www.forexinfo.nl/artikelen/forex-zilver-artikelen/540-forex-strategie-gbp-usd-londens-high-noon beschreven wordt.
De high tussen 12 en 14 uur London time was 1,5301, de low 1,5272.
short gegaan bij 1,5260, SL op 1,5281, TP op 1,5240.
SL had ik wat minder gewild maar in de oefenaccount van Etoro is er een minimum, weet iemand misschien waarom?

Wel al een aantal keren de TP gehaald.

Maar wat ik mij nou afvraag is of ik de high en low goed pak.
Om 12 uur was de koers 1,5253 maar ging omhoog, eerstvolgende high was dus 1,5301, eerstvolgende low 1,5272.
Is de low waar je de lijn moet plaatsen nou wel 1,5272, of moet je 1,5253 pakken?

Groet,
Maarten

Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 8 months ago #6718 by maartz
Replied by maartz on topic Londons high noon
overigens positie weer gesloten op 1,5260, weekeinde!

:whistle:

More
6 years 7 months ago #6724 by Jelle
Replied by Jelle on topic Londons high noon
Goeie post!

wbt eToro, volgens mij hebben ze daar een minimum stop/loss omdat ze geen scalping willen (heel vaak in en uit de positie) maar weet het niet zeker. Je zou het aan de support kunnen vragen.

Om 12 uur was de koers 1,5253 maar ging omhoog, eerstvolgende high was dus 1,5301, eerstvolgende low 1,5272.
Is de low waar je de lijn moet plaatsen nou wel 1,5272, of moet je 1,5253 pakken?

Volgens mij gaat het om de laagste/hoogste positie die bereikt is tijdens de 15 min candles op de 12.00 GMT en 14.00 GMT.

Veel succes!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
6 years 7 months ago #6725 by maartz
Replied by maartz on topic Londons high noon
Thnx, ik ga er straks weer mee verder.

Ik zie je denk ik vanavond bij het Lynx webinar!

Een kleine feedback op de website, het zou fijn zijn als er duidelijkere (grotere) plaatjes toegevoegd kunnen worden...

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.150 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl