Topic-icon The R.u.f.a.t. Trading System

More
6 years 8 months ago #6780 by Tobias
The R.u.f.a.t. Trading System was created by Tobias
Beste collega beleggers,

Mijn naam is Tobias en ik ben nieuw op die forum. Ik wilde jullie graag een trading strategy met jullie delen, die ik zelf erg aangenaam en efficient vind. The Remunerative Utilization From Anticipated Trends is en strategy ontwikkeld door een privaat belegger met veel ervaring. Het systeem vereist veel discipline, maar is daardoor ook juist erg goed in het voorspellen van prijzen.

Een student uit de Erasmus Universiteit heeft een boek geschreven over trading en ik ben het daarin tegengekomen. Ik zou jullie aanraden om er een kijk naar te nemen. Je kan hem vinden op lulu.nl (Most commonly reappearing candlestick patterns).

Veel succes!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 8 months ago #6795 by hoop090764
Replied by hoop090764 on topic The R.u.f.a.t. Trading System
Lijkt wel reclame kom het op erg veel forums tegen vandaag!

grt Henk

Trouwens zou niet echt weten wat hier nu nieuw aan is.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.166 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl