Topic-icon Traden en binairy options volgens signalen

• SonneBlau
  • SonneBlau's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
6 years 6 months ago #6903 by SonneBlau
Hey iedereen,

Ik wou even vragen aan de mensen met meer ervaring dan ik (dat is dus zowat 97% van dit forum B) ). Hoe slim het is om als strategie op analyses te traden zoals bijvoorbeeld op de site dailyfx.com?

Concreet: Als zij dus melden dat de Euro gaat stijgen, hoe slim is het dan om long te gaan op de euro? Zeker als je bijvoorbeeld Binairy options doet op dag termijn. Als dailyfx.com meldt dat de Euro gaat stijgen die dag, waarom geen binairy option kopen waarin je stelt dat de Euro zal stijgen op het einde van de dag?

HEt voordeel met de binairy option is dat je geen stop loss moet berekenen. Zolang die Euro maar 1 pip gestegen is in 24 uur is het goed. Nadeel is uiteraard dat je geen goed risk management kunt toepassen want je moet al ongeveer 70% van de tijd gelijk hebben om echt winst te maken.

Op nl.investing.com/technical/technische-samenvatting kun je ook perfect zien in een oogopslag wat je moet kopen of verkopen. Als nu al die indicatoren bij 1 paar zeggen ZEKER KOPEN. Dan lijkt me de kans toch klein dat dat paar op het einde van de dag gedaald is.

Want ik vraag me het nut van dergelijke signalen sites dan indien ze bijvoorbeeld maar 40% van de tijd juist zijn. Kun je evengoed gokken. Zul je ook ongeveer 30% juist zijn lijkt me.

Merci voor de feedback!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 6 months ago #6905 by Jelle
Replied by Jelle on topic Traden en binairy options volgens signalen
Je kunt natuurlijk ook een long of short positie op de forex innemen met binaire opties, het gaat er in je vraag eigenlijk vooral om of je forex signalen en analyses blind moet volgen.

Het antwoord op die vraag is m.i. nee. Gebruik ze als uitgangspunt of als bevestiging (danwel ontkenning) van je eigen analyse, maar vaar er niet blind op. Leer om je eigen plan te trekken, je eigen analyses te maken, zodat je met meer vertrouwen in de trade stapt en dus ook beter bewapend bent tegen je grootste vijand tijdens de trade: jezelf :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.825 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl