Topic-icon Demark TD (trendlijn, uitbraak, s/l - t/p)

• Generaal
  • Generaal's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 5 months ago #7559 by Generaal
Als Forex newbie, al veel te veel van alles en nog wat gelezen wat strategieën betreft.
M'n gevoel is bij deze blijven hangen.
Ik heb het in 't Nl zien om te zetten, wat de hoofdpunten zijn van de Tom Demark TD strategie.
Uiteraard sta ik geheel open om het bij te schaven, de verkeerde interpretaties verder aan te passen enz...

Zoals eerder geschreven, als newbie, werkend met MT4 platvorm, wil ik me voorlopig enkel toeleggen op deze manier om via 'n demo account te gaan stoeien en zien wat de resultaten geven, zoals meestal, als nieuwbakken, worstel ik nog wel even om er doorheen te raken en alles naar waarde te weten in te schatten.

In bijlage m'n voorlopige strategie opzet.
Verder zie ik ook uit om 'n logboek te gaan opstellen, waar ik alles zo'n beetje kan bijhouden, uiteraard ook 'n financieel plan enz..Maar wil eerst 'n strategie onder de knie krijgen van 'n beproefd persoon, Tom Demark.
MVG,
Generaal

Attachment Rogers_Demark_TD_strategie.pdf not found

Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Generaal-Goudvis
  • Generaal-Goudvis's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • www.generaalgoudvis.nl
More
5 years 4 months ago #7702 by Generaal-Goudvis
Replied by Generaal-Goudvis on topic Demark TD (trendlijn, uitbraak, s/l - t/p)
Je plan ziet er doordacht uit!

Mooi om je te zien werken met eigenlijk alleen price action. Dus de prijs en de tijd en voor de rest geen poespas.
Dan is het belangrijk om de getallen aan je zijde te hebben.

Het belangrijkst is dan om heel veel backtesten uit te voeren. Gebruik je tijd en laat je zelfverzekerdheid groeien.
Dan weet je zeker dat als het spannend wordt of even tegen zit, je in ieder geval weet dat je systeem werkt.

FOCUS + EENVOUD = RENDEMENT

• Generaal
  • Generaal's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 4 months ago #7712 by Generaal
Replied by Generaal on topic Demark TD (trendlijn, uitbraak, s/l - t/p)
Alvast bedankt voor je compliment.
Inmiddels ben ik tot de nuchtere vaststelling gekomen, dat alles valt of staat, als je je trades ook kan bijhouden in 'n logboek, eveneens 'n goed money management.
En je plan ook stipt weet uit te voeren, de nodige bevindingen noteren enz..

En ik heb intussen het internet al aardig afgeschuimd, om 'n spreadsheet te vinden die me ligt.

Helaas is het geen makkie om alle gewenste gegevens zodanig onder te brengen, dat ze functioneel blijven.

MVG,
Generaal

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.160 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl