Topic-icon BinaryOptionsArea#2 Nederlandse signal provider

• BinaryOptionsArea#2
  • BinaryOptionsArea#2's Avatar Topic Author
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 2 months ago #8024 by BinaryOptionsArea#2
BinaryOptionsArea#2 Nederlandse signal provider was created by BinaryOptionsArea#2
Wij zijn BinaryOptionsArea een Nederlands bedrijf dat automatische binaire signals verstuurd. Met andere woorden beleggingen worden automatisch in uw account geplaatst zonder dat u er iets voor hoeft te doen. Afgelopen maand hebben wij voor veel van onze klanten een account groei van ongeveer 100% gerealiseerd. Naast het geven van signalen beleggen we zelf ook. We versturen dan ook alleen signalen die we in onze eigen accounts ook plaatsen.

Hieronder vindt u een korte uitleg over wie wij zijn en onze performance. Voor een uitgebreide uitleg verwijs ik u door naar onze website, zie link onderaan de post. In samenspraak met Forexinfo is er voor Forexinfo leden bovendien een korting, ook daarover meer onderaan de post.

Onze Visie

Onze visie en geheim is om gecontroleerd en met geduld te beleggen. We willen op lange termijn winst voor u maken met geduld en controle. Daarnaast staat openheid en transparantie naar onze klanten toe erg hoog in het vaandel.
BinaryOptionsArea#2 signal service resultaten en wat kunt u verwachten?
BinaryOptionsArea#2 is onze nieuwe signal service die nu een dikke maand online is. Dit zijn de resultaten van onze service gebaseerd op de eerste 71 beleggingen in iets langer dan een maand:

Update: Inmiddels is maand twee ook al voorbij. Augustus begon erg slecht maar we hebben uiteindelijk afgesloten met een kleine winst. Al onze klanten die vanaf het begin bij ons waren hebben allemaal minimaal hun account verdubbeld. Volgende maand doen we er alles aan om nog meer winst te maken voor onze klanten.

Dit zijn bijvoorbeeld een aantal van onze beleggingen in Juni:

Voor meer resultaten verwijzen we u door naar onze website onderaan de pagina.

Wat kunt u verwachten als u zich aanmeld bij BinaryOptionsArea#2?

- Ongeveer 50-80 beleggingen per maand
- Er wordt belegd tijdens de UK markt en de US markt.
- Af en toe zullen er martingale trades worden geplaatst. Echter zullen er nooit twee martingale trades worden geplaatst met dezelfde expiratie tijd. We beleggen zonder emotie maar op basis van een rationele strategie. We beleggen dan ook minimaal met twee personen. Dit doen we omdat we teveel signal services hebben zien mislukken door niet met emoties om te kunnen gaan maar overtraden om eventuele verliezen goed te maken.
- Winnen wij niet minimaal 60% van onze beleggingen dan wordt de prijs van een eventuele volgende maand met 70% in prijs verlaagd.

Speciale aanbieding Forexinfo leden!!!!

In samenspraak met Forexinfo is er een speciale korting voor de leden van Forexinfo in het leven geroepen. Als u een printscreen stuurt met het bewijs dat u BinaryOptionsArea#2 heeft gekocht mailt naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. of via de skype chat: BinaryOptionsArea, dan krijgt u een korting van €5,- voor elke maand dat u ingeschreven staat bij ons.

Onderstaande pagina is speciaal gemaakt voor Forexinfo leden. Deze link is alleen in deze post geplaatst. Onze gehele Engelse website is www.binaryoptionsarea.com

binaryoptionsarea.com/binaryoptionsarea-dutch

U kunt natuurlijk hieronder contact met ons krijgen echter als u liever persoonlijk contact met ons wilt stuur ons dan een mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. of voeg onze skype chat toe: BinaryOptionsArea.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• BinaryOptionsArea#2
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 2 months ago #8025 by BinaryOptionsArea#2
Replied by BinaryOptionsArea#2 on topic BinaryOptionsArea#2 Nederlandse signal provider
U kunt hieronder alles plaatsen wat u wilt, vragen op of aanmerkingen wat dan ook. Wij zullen proberen elke vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!

More
5 years 2 months ago #8030 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic BinaryOptionsArea#2 Nederlandse signal provider
Er is nul contact informatie op de website, of waar de 2 kantoren zijn waar veelvuldig over wordt gesproken op de ''about us'' page. Een beetje professioneel bedrijf heeft ten minste adres gegevens en KVK gegevens op de site staan. Verder is de ''about us'' pagina in Jip en Janneke taal geschreven..

Ook is er echt niks te vinden over risico en waar je geld staat. Lijkt mij vrij belangrijk als je ergens in gaat investeren. Er wordt alleen maar gesproken over de winsten en dat ze zo goed met hun emotie kunnen omgaan.

Ik zou hier nooit me geld in stoppen, maar dat moet iedereen hier op het forum natuurlijk voor zichzelf weten...

Price action day trading

• BinaryOptionsArea#2
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 2 months ago #8032 by BinaryOptionsArea#2
Replied by BinaryOptionsArea#2 on topic BinaryOptionsArea#2 Nederlandse signal provider
Bedankt voor je bericht Maartensterk.

Het is zeer ongebruikelijk voor signal providers in de wereld om kvk en adres gegevens van het bedrijf openbaar te maken. Dit heeft te maken met het feit dat deze bedrijven waaronder wij ontzettend veel klanten hebben. De garantie dat iedereen elke dag veel winst maakt is er niet, het zou dus ook kunnen voorkomen dat iemand zijn of haar geld verliest. Vandaar dat het ongebruikelijk is in deze business dat deze gegevens worden gegeven, het kan simpelweg op zijn zachtst gezegd voor lastige klanten zorgen.

Mocht een klant toch meer van ons willen weten of extra contact hebben staan we hier wel voor open. We zullen altijd proberen een zo goed mogelijk op maat gemaakt advies te geven aan de klanten.

In de tekst waar we u naar door linken op onze website staat wel degelijk dat uw geld op een Marketsworld account staat. Dit is een bekende internationale broker in binary options. Wij zelf kunnen niet bij uw geld komen, u bent de enige die dit kan. De belegging wordt in uw Marketsworld account geplaatst dmv een app waarin u toestemming geeft beleggingen van een provider te laten kopiëren. Hiervoor heeft het bedrijf waarmee wij zaken doen Signal Push een samenwerkingsovereenkomst met Marketsworld, Stockpair, 24Option en nog ongeveer 80 andere brokers.

De reden dat we emotie vaak benoemen op de website is omdat dit in onze ogen na een goede strategie de belangrijkste factor is in binary options. Uit ervaring weten we dat zeker meer dan de helft van de providers en ook particuliere beleggers hierdoor de mist in gaan.

Verder is deze website puur gemaakt voor wat extra informatie voor onze klanten. Het is dan ook een vrij basic website. De meeste klanten spreken we via Skype of de mail waarin we persoonlijk advies geven over bijvoorbeeld de beste prijsmanagement van de klant. De verdere marketing is in handen van Signal Push. Het is voor ons niet rendabel om zelf een hele marketing campagne te houden aangezien Signal Push hierin al ontzettend groot is. We willen ons liever op de beleggingen concentreren.

More
5 years 2 months ago #8033 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic BinaryOptionsArea#2 Nederlandse signal provider
Een aantal dingen begrijp ik wat beter na je uitleg, maar ik blijf signal services een raar iets vinden. Volgens mij hebben toekomstige traders uiteindelijk veel meer aan een betaald forum die helemaal is toegewijd aan 1 strategie en een les programma daarbij. Op die manier kan er ook veel meer aandacht worden besteed aan het mentale verhaal van handelen, want dat is inderdaad waar wat je zegt; bijna alle beginners blazen hun account op, omdat ze niet met emotie om kunnen gaan. De emotie van geld verdienen, maar ook de emotie van geld verliezen.

Het is dan prachtig dat jullie door de jaren heen hebben geleerd hoe om te gaan met emotie, maar ik vraag me af of de mensen die gebruik maken van een signal service dat zelf ook weten. Het zijn namelijk vooral beginners die wel wat in een signal service zien. Want hoe makkelijk zou het zijn als er een bedrijf gewoon jou verteld wat je moet doen en dan verdien je gouden bergen...

Een beginner heeft er veel meer aan een platform waar hem alle ins en outs worden geleerd over een strategie en het emotionele verhaal.

Maar goed, ben benieuwd of er mensen hier op het forum zijn die er gebruik van gaan maken en hoop dan ook dat ze er een review over zullen schrijven. Misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Price action day trading

• BinaryOptionsArea#2
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 2 months ago #8034 by BinaryOptionsArea#2
Bedankt voor je reactie. We hebben inderdaad veel beginnende beleggers als klanten. Via skype leggen we mits er behoefte aan is vanuit een klant, de beleggingen uit. We behandelen dan de strategie en gedachte achter een bepaalde belegging. We proberen dus wel degelijk de beginners persoonlijk wat aan te leren. Echter hebben sommige beginnende klanten niet de tijd of zijn niet in staat om binary options volledig onder de knie te krijgen maar zoeken toch een manier om geld te verdienen.

We hebben ook een heleboel grote klanten die zelf de kennis ook hebben maar die simpelweg zelf de tijd niet hebben om te beleggen of nieuwe strategieën willen leren en ons daarom volgen. Zoals u ziet hebben we dus veel verschillende soorten klanten.

Ik ben het helemaal met je eens dat een forum goed werkt om beginners op weg te helpen. Onze ervaring is wel dat persoonlijke skype chats met printscreens en uitleg nog beter werkt. Dit hebben we nog niet zo duidelijk vermeld omdat we hier nog niet heel lang mee zijn begonnen, het bevalt tot nu toe erg goed!

More
5 years 2 months ago #8035 by helwig
Oud beurs gezegde:
Uit de hand geen verstand ;)

• BinaryOptionsArea#2
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 2 months ago #8038 by BinaryOptionsArea#2
helwig schrijft:

Oud beurs gezegde:
Uit de hand geen verstand ;)

Mooi gezegd. Ik snap ook wel wat u bedoelt. We hebben ook veel klanten die zelf nog niet genoeg kennis hebben om winstgevend te beleggen. Wij helpen deze mensen daarom ook via skype om onze beleggingen uit te leggen en stellen vragen om te kijken of een klant ook daadwerkelijk begrijpt wat wij doen. Daarnaast zijn er veel bedrijven en professionele particulieren die klanten zijn van ons. Dit zijn klanten die zelf ook heel goed weten hoe te traden maar nieuwe inzichten willen krijgen of vertrouwen hebben dat een ander (wij in dit geval) extra winst kan makenn naast hun eigen beleggingen.

Echter als u zelf echt een ontzettend goede belegger bent en genoeg tijd heeft en een goede winst maakt dan is dit super en dan snap ik heel goed dat u zich niet inschrijft bij een signal provider. U kunt ons natuurlijk ook altijd toevoegen op skype zodat we bijvoorbeeld weer van elkaar kunnen leren en goede gesprekken over beleggingen kunnen hebben.

More
5 years 2 months ago #8042 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic BinaryOptionsArea#2 Nederlandse signal provider
Mooi dat jullie steeds reageren. Is wel eens anders.

Persoonlijk zie ik signalproviders als niet-nuttig voor traders. Meer iets voor mensen die hun spaargeld in risicokapitaal willen dumpen.

Wie echt iets wil verdienen met binaries, die leert om zelf te traden.

De marges zijn al klein en er is een enorme scam-markt, zeker op signalgebied. Alleen al daarom is het beter om zelf te leren traden. Bovendien: waarom geld afgeven aan een provider wanneer dat niet nodig is? Zoals gezegd zijn de marges al klein, dus elk % dat je inlevert moet je met moeite weer terugverdienen.

Wanneer een klant dus niet genoeg kennis heeft om winstgevend te traden, dan kan hij beter wat huiswerk doen dan signals volgen zonder te weten wat hij doet. Van het volgen van signals heeft nog niemand iets geleerd (behalve dan dat het veel geld kan kosten)

• BinaryOptionsArea#2
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 2 months ago #8053 by BinaryOptionsArea#2
Hallo Seasalt McFish, bedankt voor je reactie.

Ik ben het met je eens dat het zelf leren van binary options het beste is om op lange termijn constant goed winst te maken. Echter bieden wij ook een leertraject voor onze klanten aan. Klanten krijgen dus signalen en <em>persoonlijke</em> begeleiding waarbij onze en meerdere strategieën aan bod komen. Dit kost slechts voor Nederlandse klanten ongeveer €60,- per maand. Deze begeleiding is ergens anders moeilijk te vinden voor dit bedrag.

Daarnaast is onze mening wel dat wanneer je weinig tijd of kennis hebt en je een betrouwbare signal provider vindt, dit een mooie manier is om alsnog kapitaal op te kunnen bouwen.

Wij zelf lijden ook onder al die scam signal providers die er zijn. Echter kan ik je garanderen dat wij daar zeker niet één van zijn.

Als iemand persoonlijke vragen heeft, een discussie wilt of iets anders zijn wij ook bereikbaar via skype: BinaryOptionsArea.

More
5 years 2 months ago #8054 by Maartensterk
-

Price action day trading

• BinaryOptionsArea#2
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 2 months ago #8055 by BinaryOptionsArea#2
Excuses, ik heb het aangepast.

Mag ik jullie mening hierover:

We leggen onze beleggingen uit wanneer de klant er behoefte aan heeft, door ze visueel en met pijlen etc te verduidelijken met een uitleg erbij. Daarnaast proberen we ook andere strategieën aan te leren die we in onze persoonlijke accounts gebruiken om zo de klanten te leren beleggen in binary options.

Ook is het mogelijk om hulp te krijgen het instellen van alle settings in bijvoorbeeld MT4 zodat onze strategie goed afgelezen kan worden.

Daarnaast krijgen de klanten natuurlijk ook onze signalen. Ik zeg dit om duidelijk aan te geven dat we meer geven dan alleen signalen. Veel skype groepen waarin een klein beetje wordt uitgelegd kosten nog een stuk meer en zijn in lastige Engelse termen wat veel mensen lastig te begrijpen vinden.

More
5 years 2 months ago #8057 by Maartensterk
Het klinkt allemaal wel goed bedoeld, en uiteraard kan je geld vragen voor kennis die je deelt. Wat ik wel een beetje had toen ik me ging verdiepen in traden, was dat ik niet graag maandelijks ergens geld aan wilde uitgeven. Maar echt goede informatie kost vaak wel gewoon geld. Ik ben toen uiteindelijk ergens member for live geworden. Dat kostte me toen wel 250 euro, maar daarna kan/kon ik wel altijd gebruik maken van informatie en tradingslessen.

Wat ik hiermee probeer te zeggen, is dat ik denk dat beginnende traders niet graag maandelijks willen betalen, omdat ze geen idee hebben hoelang ze nog in de leer moeten en dus moeten betalen. Ook hebben beginnende traders vaak het idee alleen maar geld te willen verdienen ipv uitgeven. Ik zou als beginnende trader liever zekerheid hebben voor een bepaald bedrag, dan een abonnement op een signal service die ook wel wil uitleggen als ik dat vraag. Hoe zeker zijn leden dat ze echt de hulp krijgen die ze verwachten. Hoeveel tijd kan er besteed worden per abonnee? Of gaat alles in groepsgesprekken?

Ik denk dat er op dit moment nog teveel onduidelijkheden zijn..

Price action day trading

More
5 years 2 months ago #8059 by Seasalt-McFish
Replied by Seasalt-McFish on topic BinaryOptionsArea#2 Nederlandse signal provider
BinaryOptionsArea#2 schrijft:

Hallo Seasalt McFish, bedankt voor je reactie.

Ik ben het met je eens dat het zelf leren van binary options het beste is om op lange termijn constant goed winst te maken. Echter bieden wij ook een leertraject voor onze klanten aan. Klanten krijgen dus signalen en <em>persoonlijke</em> begeleiding waarbij onze en meerdere strategieën aan bod komen. Dit kost slechts voor Nederlandse klanten ongeveer €60,- per maand. Deze begeleiding is ergens anders moeilijk te vinden voor dit bedrag.

Daarnaast is onze mening wel dat wanneer je weinig tijd of kennis hebt en je een betrouwbare signal provider vindt, dit een mooie manier is om alsnog kapitaal op te kunnen bouwen.

Wij zelf lijden ook onder al die scam signal providers die er zijn. Echter kan ik je garanderen dat wij daar zeker niet één van zijn.

Als iemand persoonlijke vragen heeft, een discussie wilt of iets anders zijn wij ook bereikbaar via skype: BinaryOptionsArea.

Thanks voor jullie antwoord.
Het is zeker waar dat goedbedoelenden lijden onder de vele scammers. Het is echter ook meteen het grootste probleem voor eerlijke bedrijven. Iedereen kan zeggen dat zij niet scammen, maar dat zeggen de grootste scammers het hardst.

Let op: ik geef jullie het voordeel van de twijfel en scheer je niet over één kam met de scammers! Misschien zijn jullie werkelijk gewoon zakelijk en oprecht bezig. Het is alleen erg moeilijk te bepalen of dat het geval is.

Wie iets goeds levert mag er ook aan verdienen. Daar is niets mis mee. Probleem is hoe te bewijzen dat je iets goeds levert.

More
5 years 1 month ago #8104 by Seasalt-McFish
Ik vind het dan weer geen goed teken dat er ineens geen reactie meer komt. :angry:

• BinaryOptionsArea#2
  • Groentje
  • Groentje
More
5 years 1 month ago #8126 by BinaryOptionsArea#2
Hallo Seasalt McFish,

Excuses voor de late reactie. Het is echter een lastige kwestie te bewijzen dat wij inderdaad geen scammers zijn. Tot nu toe hebben we voor veel klanten al meer dan 300% account groei gerealiseerd in 3 maanden. We hebben dan ook op dit moment veel tevreden klanten. Onze performance is nu 66% ITM met 226 trades.

BinaryOptionsArea#1 is gestopt aangezien we ons vol op BinaryOptionsArea#2 willen focussen. BOA#2 is een vernieuwde versie van BOA#1 met allerlei updates en een nieuwe visie.

Een aantal voorbeelden: We traden altijd met meer mensen om te zorgen dat emoties nooit de overhand nemen. Daarnaast stoppen we snel bij een slechte markt met een slechte score. Op dit soort momenten nemen we het geduld door minder te beleggen en de week erna of het moment waarop de markt weer beter is voor onze strategie een stuk meer te beleggen. We zien namelijk bijna alle signal providers de fout maken met emoties te traden en op bijvoorbeeld slechte markt momenten te gaan overtraden. Het geheim is dus heel simpelweg met heel veel geduld te beleggen om winst te maken over een langere termijn.

Het zou leuk zijn als mensen die onder andere hierboven hebben gereageerd ook ons is zouden toevoegen op skype: BinaryOptionsArea. Op die manier kunnen we is een discussie hebben of van elkaar leren.

More
5 years 1 month ago #8130 by Seasalt-McFish
Bedankt voor je reactie.

De maatregelen die jullie nemen tegen emotioneel traden lijken mij wel goed. Ik kan alleen niet het gevoel onderdrukken dat jullie nog niet volwassen zijn met de service. Wanneer alles klopt wat je zegt (kan hoor, dat weet ik niet), dan zijn jullie gewoon nog in een veel te vroeg stadium om uitspraken te doen over winstgevend zijn.

66% over ruim 200 trades heb ik al in diverse tests met eigen systemen gehaald, die in een andere periode alsnog terugzakten naar hoogstens 60% of zelfs onder de 56%. Zelfs systemen met 1000 trades en 65% plus zag ik nog tot 60% zakken. Dat is altijd nog winst, maar niet genoeg om als signals aan te bieden, want dan zijn er ook nog extra kosten.

Of jullie scammen of niet kan ik niet beoordelen, dus daar laat ik me niet over uit. Ik vind wel dat jullie over een veel langere periode moeten testen, zeker 2000 en liever 5000 trades. Tenslotte probeer je 'iets' te verkopen en dan hoor je het echt goed te testen.

Ik trade zelf een systeem met meer dan 70% profit over een sample van ca 600 trades en vind dat eigenlijk nog te kort. Het is echter mijn keuze om dat een aanvaardbaar risico te vinden en er op te traden. Bij verkoop van signalen is dat echter niet echt aanvaardbaar.

Ik doe niet aan skypegroepen, want die kosten me veel te veel tijd, maar thanks.

More
5 years 1 month ago #8147 by Power
300% groei in 3 maanden tijd is in de normale wereld echt vrij veel.
Dat betekend dat je dus extreme risico's zal nemen of elke trade is een big winner en geluk.
Als iemand dit tegen mij zegt dan zegt mijn gevoel het ruikt naar de misdaad.
Natuurlijk hoeft dit niet en hebben jullie het systeem ontwikkeld om flinke rendementen te halen.

Zelf ben ik ook een type die de markt wil kennen en weten wat die doet.
Zodat ik niet afhankelijk ben van anderen, maar ik sta natuurlijk wel open voor discussie en de manier van traden die mensen hanteren.

• SemperAugustus
  • SemperAugustus's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Trading met verstand
More
4 years 5 months ago #8909 by SemperAugustus
Replied by SemperAugustus on topic BinaryOptionsArea#2 Nederlandse signal provider
Leuk om oudere berichten nog eens door te nemen. De site van deze jongens is inmiddels uit de lucht. Toch minder succesvol dan ze voorspiegelden waarschijnlijk.

Maar het idee van een Binary Options Signal Service blijft goed. Als het signaal maar klopt.

BTW: waar hangt SeaSalt McFish tegenwoordig uit?

Blogt dagelijks op Forexninja.nl

More
4 years 5 months ago #8911 by Jelle
Die komt om de zoveel tijd weer even aanwippen, als een wereldreiziger die tussen zijn vele avonturen door even op de koffie komt bij de familie. :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.264 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl