Topic-icon Welk valutapaar/-paren voor London Break out

• ronaldstolk
  • ronaldstolk's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 2 months ago #8235 by ronaldstolk
Met veel interesse heb ik het stuk gelezen m.b.t. london break out; zie

www.forexinfo.nl/artikelen/forex-extra-artikelen/547-forex-strategie-london-break-out-strategy

Ik heb eens een paar weken de 15 minuten grafieken van gbp/usd in de gaten gehouden, evenals die van gbp/eur. Want ik begrijp dat een valutapaar met gbp erin het interessantste is bij deze strategie. De resultaten zijn zeer goed, als ik er op zou traden zou ik zo'n beetje elke dag winst hebben gehad....

Maar ik vroeg me af: welk valutapaar (met gbp sowieso erin denk ik?) is nu het interessantst om te hanteren bij deze strategie?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 2 months ago #8236 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Welk valutapaar/-paren voor London Break out
Is het niet eur/gbp? gbp/eur bestaat naar mijn weten niet. Ik zelf trade ook wel is op de gbpchf, maar niet met die strategie. Paren met de chf range veel. Geen idee of dat wat uit maakt voor die strategie.

Heb je al is op google ingetypt: welke paren te gebruiken voor de londen break-out strategie?

Price action day trading

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.145 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl