Topic-icon Vraag over london high noon strategie

• ronaldstolk
  • ronaldstolk's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
4 years 10 months ago #8253 by ronaldstolk
Vraag over london high noon strategie was created by ronaldstolk
Goedemorgen

Ben wat aan 't stoeien met de high noon strategie (zie www.forexinfo.nl/artikelen/forex-zilver-artikelen/540-forex-strategie-gbp-usd-londens-high-noon )

Nu spreekt men daar over 60 pips als bandbreedte grens waarboven men niet meer zou moeten traden. Ik vraag me af: waar is die 60 pips op gebaseerd? De london break outstrategie ( www.forexinfo.nl/artikelen/forex-extra-artikelen/547-forex-strategie-london-break-out-strategy ) werkt ook op die manier, maar daar is de 'grens' gekoppeld aan de ATR30.

Weet iemand hoe dit zit bij de high noon strategie (heeft veel gemeen met de london break out)? Ben benieuwd!

Groet

Ronald

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
4 years 10 months ago #8259 by Jelle
Replied by Jelle on topic Vraag over london high noon strategie
De gedachte is hier dat wanneer er sprake is van een bandbreedte groter dan 60 pips er minder geprofiteerd kan worden van de doorgaans relatief grote trading range van de GBP/USD. Dit is geen keiharde grens, meer een die door observatie en ervaring tot stand is gekomen.

Als je met deze strategie wilt experimenteren zou je m.i. dan ook het beste zelf kunnen bepalen wat een voldoende (kleine) bandbreedte is om het opzetten van een trade voor jou interessant te maken.

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
4 years 10 months ago #8321 by Iloveflags
Replied by Iloveflags on topic Vraag over london high noon strategie
Vandaag heb ik de london high noon strategy met succes uitgevoerd.
Zie afbeelding. B)
chartupload.com/images/39870779758042244726.png

More
4 years 10 months ago #8325 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Vraag over london high noon strategie
Iloveflags schrijft:

Vandaag heb ik de london high noon strategy met succes uitgevoerd.
Zie afbeelding. B)
chartupload.com/images/39870779758042244726.png

Ik zou je naam veranderen in: Ilovelines

Wat een chaos die chart :lol:

Maar super dat het goed ging. En inderdaad heel belangrijk om je stop te laten voor wat het is. Emoties moeten je er niet toe dwingen om je stop te verplaatsen

Price action day trading

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.189 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2018, All Rights Reserved

Forexinfo.nl