Topic-icon Vraag over london break out strategie

• ronaldstolk
  • ronaldstolk's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 1 week ago #8275 by ronaldstolk
Vraag over london break out strategie was created by ronaldstolk
Hallo

Ben erg geïnteresseerd in het uitproberen van de op deze site beschreven break out strategie: www.forexinfo.nl/artikelen/forex-extra-artikelen/547-forex-strategie-london-break-out-strategy

Ik zit echter even te worstelen met de tijden. Want de schrijver heeft het over 7.00 uur NL tijd, maar ik zie op de schermafdrukgrafiek van metatrader dat hij daar ook 7.00 uur aan heeft geklikt. Echter, volgens mij is het in MT niet mogelijk NL tijden weer te geven en zou het gaan om de EET tijd? Maar dan is het volgens mij zo dat de in de grafiek aangegeven 7.00 uur in Nederlandse tijd 9.00 uur is? Wat dan op zich wel weer logisch is omdat London dan open gaat, en niet om 7.00 uur NL tijd.

Kan iemand mij dit uitleggen?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 1 week ago #8276 by Maartensterk
Replied by Maartensterk on topic Vraag over london break out strategie
Ik heb even bij mijn MT4 platform gekeken, maar de tijden die ik daar zie zijn gewoon de Nederlandse tijden. Ik heb me daar nooit mee beziggehouden en ook nooit iets aangepast, dus ik denk dat het platform dat automatisch doet. Je kan het heel makkelijk zelf controleren, door bijvoorbeeld op de 15min grafiek te kijken welke tijd het platform aangeeft van de laatste candle en welke tijd het nu in Nederland is. Als dit gelijk is, dan klopt het

Price action day trading

• ronaldstolk
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 1 week ago #8277 by ronaldstolk
Replied by ronaldstolk on topic Vraag over london break out strategie
bedankt. bij mijn is het nu nl tijd 13.13 en MT4 tijd 11.13.....

Ik kan ook nergens vinden (ook niet met googlen) hoe je die tijd naar NL tijd aan zou kunnen passen. Welke broker heb jij dan? Markets.com?

More
5 years 1 week ago #8278 by Maartensterk
Nee ik zit bij Pepperstone . Een Australische broker, maar dus wel gewoon met Nederlandse tijdsweergave zonder daarvoor iets in te stellen..

Ik zou ze anders gewoon mailen of bellen. Of nog beter een andere broker dan markets.com kiezen :PP

Price action day trading

• ronaldstolk
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
5 years 1 week ago #8280 by ronaldstolk
Replied by ronaldstolk on topic Vraag over london break out strategie
Bedankt. Is pepperstone een aanrader? Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, waarom zit je daar? (voordelen/nadelen t.o.v. bijv plus500 of markets.com)?

More
5 years 1 week ago #8281 by Maartensterk
Een keer via via opgekomen. Pepperstone is niet een broker die schreeuwt met bonussen en andere gekkigheid. Er zijn ook niet eens bonussen. Ik vind het belangrijk dat ik mijn geld bij een serieus bedrijf neerzet. Bij markets en plus 500 heb ik het idee dat ze alleen maar bezig zijn met het overhalen van geld storten om daar zelf geld mee te verdienen uiteindelijk. Hoge of lage spreads maakt mij ook niet heel veel uit, omdat mijn posities niet over een paar pips gaan, maar meestal wel 200pips.

Als je in het begin gaat googlen naar brokers, dan kom je bij de grootste schreeuwers uit, omdat die je van alle kanten belagen met reclame en acties en andere gekkigheid.

Price action day trading

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.195 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl