Topic-icon Het XAUUSD MAM systeem

• fabje
  • fabje's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
3 years 3 months ago - 3 years 3 months ago #10492 by fabje
Het XAUUSD MAM systeem was created by fabje
Hallo allemaal, samen met een vriend van mij hebben wij een systeem ontwikkeld die trade op het XAUUSD pair.

Dit systeem bestaat nu ongeveer 3 jaar waar wij het eerst één jaar getest hebben. Het werkt middels verschillende indicatoren en start en sluit voor ons de trades, tevens werkt het ook op basis van grid. Al zijn er soms ook periodes dat wij zelf trades starten en sluiten, bijvoorbeeld als er belangrijk nieuws uitgebracht wordt.

Na het jaar testen en het beschikbaar stellen van het systeem middels een signal service hebben we besloten om het voor ons en voor de gebruikers makkelijker te maken en zijn we overgegaan op een MAM. Dit is sinds gisteren precies twee jaar geleden en sindsdien hebben wij inmiddels een winst van meer dan 110% behaald. In deze twee jaar hebben wij twee maanden gehad met verlies en is de totale balans van het MAM account meer dan $100.000.

Mochten er mensen ook gebruik willen maken van onze MAM, we werken met een minimale startbedrag van $2500. Tevens maken wij geen gebruik van abonnements kosten, maar van een performance fee van 40%. Ook gebruiken wij het high water mark systeem, is er een maand verlies gemaakt innen wij geen performance fee, dit doen we pas vanaf het moment dat het verlies goedgemaakt is.

Hieronder een afbeelding welke afkomstig is van ons myfxbook account.

Als er vragen zijn stel deze gerust dan zal ik proberen te beantwoorden en als je gebruik wilt maken van onze MAM stuur mij dan even een persoonlijk bericht.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 months ago #10493 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Het XAUUSD MAM systeem
40% lijkt mij alleszins redelijk. :PP Waarom geen link naar myfxbook maar een afbeelding?

fabje wrote: Hallo allemaal, samen met een vriend van mij hebben wij een systeem ontwikkeld die trade op het XAUUSD pair.

Dit systeem bestaat nu ongeveer 3 jaar waar wij het eerst één jaar getest hebben. Het werkt middels verschillende indicatoren en start en sluit voor ons de trades, tevens werkt het ook op basis van grid. Al zijn er soms ook periodes dat wij zelf trades starten en sluiten, bijvoorbeeld als er belangrijk nieuws uitgebracht wordt.

Na het jaar testen en het beschikbaar stellen van het systeem middels een signal service hebben we besloten om het voor ons en voor de gebruikers makkelijker te maken en zijn we overgegaan op een MAM. Dit is sinds gisteren precies twee jaar geleden en sindsdien hebben wij inmiddels een winst van meer dan 110% behaald. In deze twee jaar hebben wij twee maanden gehad met verlies en is de totale balans van het MAM account meer dan $100.000.

Mochten er mensen ook gebruik willen maken van onze MAM, we werken met een minimale startbedrag van $2500. Tevens maken wij geen gebruik van abonnements kosten, maar van een performance fee van 40%. Ook gebruiken wij het high water mark systeem, is er een maand verlies gemaakt innen wij geen performance fee, dit doen we pas vanaf het moment dat het verlies goedgemaakt is.

Hieronder een afbeelding welke afkomstig is van ons myfxbook account.

Als er vragen zijn stel deze gerust dan zal ik proberen te beantwoorden en als je gebruik wilt maken van onze MAM stuur mij dan even een persoonlijk bericht.

• fabje
  • fabje's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
3 years 3 months ago - 3 years 3 months ago #10494 by fabje
Replied by fabje on topic Het XAUUSD MAM systeem

crosstrader wrote: 40% lijkt mij alleszins redelijk. :PP Waarom geen link naar myfxbook maar een afbeelding?

Geen idee eigenlijk, hier een link naar myfxbook

• airborn
  • airborn's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Wanneer het geduld er is, komen de pips vanzelf.
More
2 years 9 months ago #10962 by airborn
Replied by airborn on topic Het XAUUSD MAM systeem
40% is fors voor performance fee.

AussieSwingTrader strategie 15%-20% p/m www.mql5.com/en/signals/270135
Deelname signaal service $20/maand

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.532 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl