Topic-icon mogelijkheden van traden met mt4

More
3 years 3 weeks ago #10559 by emde
mogelijkheden van traden met mt4 was created by emde
goedenavond,

ik weet niet of dit de juiste site is waar ik een vraag ga stellen.

je kunt allerlei programma's kopen die je "helpen" met (auto)traden.
Allemaal heel leuk, maar ik weet niet wie ik help.

maar ik wil eigenlijk handmatig traden maar wel met hulp van een programma die een signaal afgeeft wanneer er 2 indictoren elkaar kruisen mij hiervan een signaal gaat geven en met een trailing stoploss het einde aangeeft. en dan zowel stijgend als dalend.

je leest wel dat programmeren in mql makkelijk is aan te leren, maar als nu blijkt dat bovenstaande niet kan, hoef ik er ook niet aan te beginnen. en misschien is er al zo'n programma geschreven

alvast bedankt en ben benieuwd.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 weeks ago #10560 by Jelle
Replied by Jelle on topic mogelijkheden van traden met mt4
Het soort programma dat je wilt valt denk ik wel te maken, maar uiteindelijk zul je toch zelf moeten uitvogelen of dat inderdaad zo is. We hebben op forexinfo een pagina met een aantal hulp documenten voor MQL. Misschien een goed idee om die door te kijken om te bepalen of het de moeite waard is om je er verder in te verdiepen.

Metatrader help pagina

Veel succes in ieder geval!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.169 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl