Topic-icon Autoforextrading uk

More
11 months 2 days ago #11829 by Jan-rad
Autoforextrading uk was created by Jan-rad
Hoi!

Ik ben nieuw op het forum en vraag mij af of er nog actieve leden zijn die mij kunnen helpen.

Ik kwam onlangs in aanraking met automatisch Forex trading (autoforextrading.co.uk) . Zij maken tot zover zo'n 1 procent winst per dag (sinds augustus, zie www.myfxbook.com/members/AFT2018/investment-account/2655840 ).

Je moet een account openen op IC Markets, een grote Australische broker, dus je houdt je geld in eigen beheer.

Tot zover klinkt het te goed om waard te zijn en misschien is dat het ook wel. Wat denken jullie?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 months 16 hours ago - 10 months 4 weeks ago #11833 by crosstrader
Replied by crosstrader on topic Autoforextrading uk
Dat is te mooi om waar te zijn.
Stel je hebt 10 K op je account staan.
Je hebt de pech dat het een paar keer achtereen fout gaat met een drawdown van 12.5%
Die staat o.a. in het drawndown grafiekje.
Alleen al in november ruim 25%. pffffffffffffffffffff
Dat is niet denkbeeldig.
Gewoon domme pech.
Even rekenen,

10.000 minus 12.5% = 8750
8.750 minus 12.5% = 7650
7.650 minus 12.5% = 6700

Ga er maar aanstaan.
3 1/2 maand cijfers.
Mijn advies is afblijven

en als je het niet laten kunt om te gokken. € 100.00.
eind van het jaar is dan samengesteld 730 eurie.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.182 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl