Topic-icon Wat is de goudprijs op 31 dec 2011? Raad en Win!

More
8 years 3 months ago #3219 by Jelle
De goudprijs bereikte gisteren een nieuw record van $1.589 per troy ounce.

De Geruchten
Er doen al een tijdje de wildste (en minder wilde) verhalen de ronde over de grenzen aan de goudprijs groei. Willem Middelkoop heeft al eens $5.000 geroepen -en als je maar lang genoeg wacht komt dat ooit vast nog wel eens uit - Goldman Sachs voorspelde een maand of 9 geleden dat de $1.500 bereikt zou worden (wat dus gelukt is) en op het moment wordt er door serieuze analisten gekeken naar de $2.000 grens.

Wat denk jij? Waar gaat de goudprijs naar toe? Blijven we nog een tijdje doorstijgen of komt de klad erin als straks de problemen rond de debt ceiling in de VS toch gewoon worden opgelost en de Italianen ernst maken met het afbetalen van hun schulden?

De Uitdaging
Geef hieronder aan waar jij denkt dat de goudprijs zal staan op 31 december 2011 - met motivatie - en win 100 Fi's en eeuwige glorie! ( wat zijn Fi's en wat kun je er mee )

De Huisregels
    1 je mag tot 30 november 2011 raden
    2 je mag maximaal 10 keer raden
    3 Iedere week die je verder afligt van 30 november levert je $3 spelingsruimte op (dus als je 8 weken voor 30 nov 2011 raadt, dan mag je $24 verder van de werkelijke koers afliggen dan iemand die op 30 november raadt

Game on! :silly:

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 3 months ago #3224 by Dann0s
Je mag tien keer raden en elke voorspelling telt mee? Hoever ze ook uit elkaar liggen?

Mijn voorspelling is $1.842,16

• henkg
  • henkg's Avatar
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
  • De kunst van het traden maakt je sterker
More
8 years 3 months ago #3225 by henkg
is niet moeilijk hè, Eerst loopt ie door naar 1700 dollar zodat Luijckx lekker kan scoren. Dan kalft ie wat af om net voor de rotjes op ongeveer 1400 te eindigen.
Net als Lagarde in de serie 'wie volgt DSK op?'is dit natuurlijk een kansmakende rading Krijg ik voor die winnende rading van DSK trouwens nog punten, geachte forummanager? B)

More
8 years 3 months ago - 8 years 3 months ago #3226 by Jelle
@Dann0s

Yep, 10 keer raden, en je hebt er de tijd voor tot 30 november, maar hoe langer je wacht hoe minder spelingsruimte je dus kunt verdienen. Tactisch spelletje dus....

He trouwens, welkom op het forum nog he! :)

More
8 years 3 months ago #3228 by Dann0s
Haha dankje Jelle.
Nou als ik toch zoveel mag raden dan wordt mijn tweede $1.747,04 en daar laat ik het bij :)
De andere acht geef ik wel aan henk :P

More
8 years 3 months ago - 8 years 3 months ago #3230 by Jonkie76
1. $1792,- ik ga lekker tussen jullie in zitten ;-)
2. $1932,- voor als ik er dik naast zit ..
3. $1878,- gemiddelde van de vorige twee..ongeveer dan he?

More
8 years 3 months ago #3233 by Jelle
@Dann0s
Die Henk is een lepe hoor, die zal die 8 van jou maximaal gebruiken! En als je dan over een maand of twee een goede ingeving krijgt over de slotkoers op 31 december en je vraagt aan henk, met je liefste stemmetje: "ah Henk, mag ik misschien eentje terug van die 8 die ik er aan je gegeven heb?"

Weet je wat henk dan zal zeggen?

"NEEUH!"

:)

Ik doe ook vast een gokje: $1.842,17 (en voordat iedereen zegt dat het wel heel toevallig is dat Dann0s $1.842,16 had gezegd: dat is inderdaad gewoon toevallig, dit is namelijk wat mijn hypermoderne berekening als uitkomst gaf)

• m_luijckx
  • m_luijckx's Avatar
  • Jedi Master of Forex
  • Jedi Master of Forex
  • Mechanical Trader - TrendFollower
More
8 years 3 months ago #3235 by m_luijckx
Replied by m_luijckx on topic Wat is de goudprijs op 31 dec 2011? Raad en Win!
Ik kan met mijn dikke long-positie in goud natuurlijk niet achterblijven.

Ik zeg: 2.000

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.284 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl