Topic-icon Breakout USDCAD?

More
3 years 2 months ago #10449 by Smitty
Breakout USDCAD? was created by Smitty
Volgt iemand de USDCAD? Mogelijk een mooie breakout op komst als je kijkt naar de maand/week en dag grafiek.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 2 months ago #10451 by Jelle
Replied by Jelle on topic Breakout USDCAD?
Ik neem aan dat je doelt op de $1,3250 weerstand? Als hij daar duurzaam doorheen kan breken ligt er idd zeker ruimte voor verdere stijging gekeken naar de top van januari. En er is op de dag grafiek van de USD/CAD onmiskenbaar sprake van een uptrend sinds begin juni. Interessante ontwikkeling inderdaad :-)

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
3 years 2 months ago - 3 years 2 months ago #10452 by DjazzyFx
Replied by DjazzyFx on topic Breakout USDCAD?
USD/CAD staat al weken op m'n lijstje. Loopt netjes in de opgaande trend.

Volume is te laag om op een break te speculeren, maar arbitrair-gezien loopt de CAD wel iets uit het lood wat betreft de olieprijs.

Vuurwerk verwacht ik niet, maar er zitten zeker 200 pips in het verschiet. Kan alleen geen goede entry vinden, heb wel een stop gevonden voor een long positie, maar gaat de olieprijs omhoog, zou het zomaar het kantelpunt kunnen zijn.

USD/CAD Daily

More
3 years 2 months ago - 3 years 2 months ago #10453 by Smitty
Replied by Smitty on topic Breakout USDCAD?
Het is inderdaad nog even afwachten komende dagen op een bevestiging met het sluiten van de candle boven de laatste weerstand. Even 'postings' vraagje. Het lukte me niet om een grafiek te plaatsen. Bewerkt met Picsart en was niet zo groot.680 kb oid. Er werd wel een koppeling getoond maar na 'submit' een melding dat deze te groot zou zijn. Enig idee wat ik misschien niet goed doe?

Volgens de laatste COT raporten. (8 weken) staan er steeds meer openstaande verplichtingen van de non commercials op de usd. Van de cad steeds minder. Betekent dat posities worden opgebouwd in long usd door grote marktpartijen.
Attachments:

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.168 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl