Topic-icon Ff voorstellen....

• Claire1980
  • Claire1980's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
9 years 1 week ago #1169 by Claire1980
Ff voorstellen.... was created by Claire1980
Hoi allemaal,

Ik ben dus Claire; 30 jaar, studerend en moeder van twee dochters. Naast dit alles ben ik nu ongeveer een half jaar zeer fanatiek aan het traden.

Veel fouten gemaakt natuurlijk (en nog steeds) maar het gaat steeds beter!

Een echte strategie heb ik nog niet; maar trade veel op intuitie (technisch en fundamenteel) en zoek dan een bevestiging bij professionele traders.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• FreddyFX
  • FreddyFX's Avatar
  • Groentje
  • Groentje
  • Discipline is SUPER belangrijk.
More
9 years 1 week ago #1170 by FreddyFX
Replied by FreddyFX on topic Ff voorstellen....
Oei oei oei, Claire.

Wel erg gevaarlijk.
Doet mij denken aan mijn buurvrouw die zonder rijlessen in de auto kroop en tegen een boom belandde.......

Zou eerst maar op demo een strategie gaan leren en daarna pas je zuur verdiende centjes er aan wagen.

De markt loopt echt niet weg, zal er ALTIJD zijn, dus je kan nog traden naar volle lust in de toekomst.

Maar ja, dit is mijn advies.

Traden is eenvoudig, geld maken is simpel.

• Claire1980
  • Claire1980's Avatar Topic Author
  • Young Padawan
  • Young Padawan
More
9 years 1 week ago #1172 by Claire1980
Replied by Claire1980 on topic Ff voorstellen....
Thnx voor het advies...maar mijn intuitie verdient wat nuance...

Mijn analytisch vermogen (met name grafieken ed) zijn bovenmatig hoog ontwikkeld (getest, niet mijn eigen arrogantie hihi) en dus is mijn 'intuitie' gewooon een extreem snelle technische analyse.

Conventionele strategieen hebben mijn account opgeblazen; met mijn " nieuwe" strategie heb ik mijn saldo kunnen verdriedubbelen in 4 maanden tijd en zit inmiddels op een winstpercentage van gemiddeld 20% per week.

Ik ben van plan een trade blog bij te houden als ik zes maanden met "echt" geld aan het traden ben.

More
9 years 1 week ago #1173 by Danny
Replied by Danny on topic Ff voorstellen....
Hoi allemaal,
Ben Danny , 49 jaar en probeer te traden op de EUR/USD.
Zat wat info te zoeken over forextraden en zo heb ik dit forum ontdekt.
Ga nu wat slapen en zal hier rond 9 uur terug zijn.

More
9 years 1 week ago #1174 by papichulo
Replied by papichulo on topic Ff voorstellen....
Hooi Claire ik ben papichulo en ben nog steeds nier actief als trader op wat voor soort platform. Ben me wel aan het inlezen op verschillende websites. Heb ook de cursus op Forexnieuws gevolgd en zit ook op de geweldige engelstalige School of Pipsology van www.babypips.com Waar ik veel moeite mee heb is het gedoe met GMT en EST waar de verschillende markten in openen. Bestaat er een omrekeningstabel die het voor ons hier in Nederland mogelijk maakt in onze tijd de verschillende openings en sluitingstijden van de verschillende valutamarkten in de gaten te houden? :dry:

More
9 years 1 week ago #1176 by Jelle
Replied by Jelle on topic Ff voorstellen....
He Claire, van harte welkom op het forum!

Erg leuk dat je je hebt aangemeld en ben ook erg benieuwd hoe het je de aankomende tijd zal vergaan als trader.

Mijn analytisch vermogen (met name grafieken ed) zijn bovenmatig hoog ontwikkeld (getest, niet mijn eigen arrogantie hihi)

@ FreddyFX. Ik kan instaan voor de waarheid hiervan, want Claire heeft een aantal keer met bijzondere nauwkeurigheid de wekelijkse eindstand van de eur/usd voorspelt. :)

@ Papichulo: een schema met de openingstijden van de forex markt is hier te vinden: openingstijden forex markt

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.172 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl