Topic-icon ivforex

• ivforex
  • ivforex's Avatar Topic Author
  • Senior Padawan
  • Senior Padawan
More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #1368 by ivforex
ivforex was created by ivforex
Hallo Hallo

Ik ben Ans Brabers en hou me al ruim 5 jaar bezig met het “online”geldverdienen,

Ooit begonnen met het forum ÏnvesteerVerschillend” later ben ik me daarnaast gaan verdiepen in de valuta handel.

Inmiddels ben ik een fulltime trade-ster

Ik heb sinds kort een nieuwe site geopend verdeeeld in 2 verschillende forums.

www.ivpromotions.com

bestaande uit een special- investforum

En een Forex forum… www.ivforex.com alleen toegankelijk voor betalende leden.

Een klein groepje members waar we dagelijks met elkaar onze trades en andere strategien bespreken.
Elke ochtend schrijf ik een bericht met een dagelijkse marketanalyse en mijn "trade van de dag" t welke ikzelf ga plaatsen.

Aangezien niet iedereen de mogelijkheid heeft om precies op tijd deze speciale trade te kunnen volgen of plaatsen, is bij mij het idee ontstaan om me in te schrijven als een signaalprovider via zulu.

Mijn opzet is:
dat mijn members mij kunnen instellen om signaalprovider IVFOREX te volgen , zodat hun resultaten precies zo zijn als de mijne zonder verdere kosten.

We zijn gestart met dit systeem per 1 nov en hebben tot en met vandaag een mooi positief resultaat kunnen scoren.( ruim 900 pips)

Een trade van de dag met een target standaard tussn de 40 en 50 pips per dag en klaar, en wie weet ga ik het in de toekomst nog wat verder uitbreiden.

Mijn resultaten ( ivforex op Zulu )kan je bekijken via deze link
forexinfo1.zulutrade.com/ en dan even zoeken naar de signaal aanbieder "ivforex"

En wie weet mag ik jullie ook eens begrorten als volger :)

Hoe je dat verder moet instellen of een account moet openen kan je lezen in m'n FOREX BLOG want ik mag er vanaf vandaag een apart blog van maken hier op dit forum.

Ik doe dit nog niet eens zozeer om klantjes te winnen hoor, lijkt me gewoon leuk om met jullie mijn ervaringen te delen en ze ook werkelijk dagelijks te bespreken hier.

Groetjes en een HappyTrading gewenst!!! ;)
Ans

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1371 by Jonkie76
Replied by Jonkie76 on topic ivforex
Hey Ans,

Hartelijk welkom hier, en het lijkt mij zeer interessant wat je als fulltime
trade(ste)r doet.

Geef je ook uitleg waarom je bepaalde trades doet?

groet,

Jonkie76

More
8 years 11 months ago #1374 by Jelle
Replied by Jelle on topic ivforex
He Ans,

Van harte welkom op het forum!

We hebben elkaar natuurlijk al even gesproken via de mail maar bij deze toch ook het officiele forexinfo welkom. :)

Ben erg benieuwd hoe het je de aankomende tijd zal vergaan als forex signaal provider. Denk dat ook veel andere leden je blog met interesse zullen gaan volgen.

Veel succes dus de aankomende tijd en ik hoop dat forex beginners nog veel van je zullen leren hier op het Fi Forum!

"All right. This one time I'll let you ask me about my affairs."

More
8 years 11 months ago #1426 by Jules-v-H
Replied by Jules-v-H on topic ivforex
Welkom. Ik zal eens een kijkje nemen

Moderators: JelleRepresentative
Time to create page: 0.155 seconds

Forexinfo.nl is een informatie site en accepteert geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot acties ondernomen op basis van die informatie. We stellen ons ten doel om bij te dragen aan uw kennis over forex in het algemeen en over forex brokers en forex trading in het bijzonder. Handelen via een goede forex broker is natuurlijk geen garantie voor succes, maar zorgt wel voor kwalitatief hoogwaardige support, iets dat voor iedere forex trader belangrijk is.

© 2008-2019, All Rights Reserved

Forexinfo.nl